پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

تولد پرنسس ما

1393/4/16 1:50
نویسنده : مامان دخملی
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

خوب خوب بالاخره این مامان تنبل وقت کرد و اومد

ببخشید خیلی سرم شلوغ بود ولی الان اومدم تا با خیال راحت از تولدت و این چند وقتی که نبودم تعریف کنم

امسال تصمیم گرفتم تم تولدتو پرنسس بزنم پس دست به کار شدم دیگه انقدر قیچی دستم گرفته بودم که شبا هم خواب میدیم دارم کارای تولد و انجام میدم

22 خرداد زندایی رفت مکه و 2 تیر برگشت با کلی سوغاتی برای شما که عکساشو حتما میذارم

چون امسال تولدت توی ماه رمضون بود ما زودتر گرفتیم یعنی 5 تیر روز قبلش همه کارامو کردم البته بابایی زحمت کشید و برام کمکی گرفت که کسی به زحمت نیوفته و شما از ساعت 1 بعدازظهر تا 1 شب با بابایی خونه عزیز بودین

خیلی خوش گذشت برعکس پارسال امسال هیچ حرف و حدیثی نشد همه چی عالی بود از پذیرایی کیک  شام تنها نظر من نیست همه گفتن

خوب دیگه بریم سراغ عکسای تولد نازنین مادر

بفرمایید کیک

 

 

این بنرا رو چسبوندم روی سرامیکا و هیچ عکسی ازش ننداختم

اینا گیفتای بود که به مهمونا دادم

 

ا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم ریسه ها

پسندها (4)

نظرات (2)

سمیرا
19 تیر 93 14:01
عزیزه دلم تولدت مبارک عروسک کوچولوووووووووووووو. وای اصلا بااورم نمیشه پریناز دو سالش شده قربونش برم . انگار همین دیروز بود کگه حامله بودی و نگران به دنمیا اومدنش
مامان یاسمین زهرا
4 مرداد 93 3:31
خیلی خیلی مبارکهههههههههه.وای چه خوشگلن اینااااااا. ببوسید فرشته عزیزمو