پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

فردا من مامان میشم

1391/4/10 9:28
نویسنده : مامان دخملی
649 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

فردا فکر کنم این موقع ها شما دیگه توی بغل ما هستی وای خدای من

خدایا خیلی ممنون که به من و همسرم لطف کردی و  بهمون یه نی نی دادی اونم یه دخمل 

فقط امیدوارم لیاقتش و داشته باشیم و بتونیم دخمل خوبی تربیت کنیم خجالت

دوست جونیا شاید یه چند وقتی نباشم دیگه خودتون بهتر میدونین اگه شد میگم نکیسا بیاد و عکس دخملم و واستون بزاره آخه شوهری بلد نیست نیشخند 

فعلا میرم تا کارامو انجام بدم آخر شب میام و کلی مینویسم و عکس هم میذارم

راستی شب مادرشوهری گفت بیا اینجا آخه خواهر شوهرمام  هم میان

پس تا آخر شب بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نازنین زینب
10 تیر 91 9:58
سلام عزیزم واااااااااااااااااااای نمیدونی چقدر حس خوبی دارم مامان دخملی انشااله به سلامتی فردا خبر سلامتی شما و پریناز جون را بشنویم به همسرتون بگید تعلل نکنند و زود بیان خبر بدن خوشحالم که دخترم میخواد یه روزی با دختر شما دوستایه خوبی بشن و من و شما از خاطرات این روزا واسشون بگیم. من و زینب خانم حسابی دعاگوی شما هستیم بوووس
نفس
10 تیر 91 10:27
عزيزم ان شاالله همه چيز خوب پيش مي ره نگران نباش اونفدر منتظر مي مونيم تا برگردي با عكساي پريناز جون
میرزا کوچک خان
10 تیر 91 10:33
جووووووونم.... انشاالله به سلامتی! یادت نره برای منم دعا کنی....
نسترن
10 تیر 91 11:04
سلام انشالله زایمان راحتی داشته باشی پریناز خوشگلم اومدنت مبارک عسیس خاله
مامان بنیتا
10 تیر 91 12:01
عکس پریناز یادتون نره
نیلوفر
10 تیر 91 12:38
سلام عزیزم مبارک باشهههههه ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد مواظب خودت باش از نی نی هم برامون عکس بذار
سمیرا
10 تیر 91 18:14
تورو خدا بیا عکس دخملمون و بزار بعدشم زود بیایا الکی نگو سخت بود بچه داری من روز سوم اومدم عکس آنیسا رو گذاشتم ما رو از حالت بی خبر نزار ایشالله زایمان راحتی داشته باشی تا دادن بغلت در گوشش بگو بهش چه حسی داری یادت نره ها
سحر
10 تیر 91 21:36
سلام عزیزم . انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد دختر نازت . مواظب خودت و پریناز جون باش خیلی زیاد گلم . برات خیلی خیلی دعا میکنم . منتظریم که زود زود عکس پرینازو ببینیم بوس بوس
الهام مادر اينده
11 تیر 91 0:52
واي قربونش برم بي صبرانه منتظر پريناز و مامانيشيم ايشالله بسلامتي .عكس يادتون نره خووووووووشششششششش به حالت