پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

احوالات ما

1391/4/31 20:36
نویسنده : مامان دخملی
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بازم ببخشید دیر میام آخه شما این روزا یه کم بیقراری میکنی

دیروز عمو سجاد اینا اومدن و برای شما کادو لباس اوردن که بعدا عکسشو میذارم

چند روز بود به بابا میگفتم این کولر همش باد گرم میزنه و هی میگفت هوا گرم خلاصه با عمو سجاد رفتن و دیدن بله پمپ سوخته تا درست شد شما راحت خوابیدی

شب هم اصلا اذیت نکردی و راحت خوابیدی

حالا تا کولر و خاموش میکنم زودی بیدار میشه یخ زدم بچه جون

وای امروز داشتی گریه میکردی گفتم هیس یه دفعه زدی زیر گریه دلم ریش شد انقدر گریه کردم واست که نگو

مامان جان ببخشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل خانم
1 مرداد 91 0:36
وای الهی فداش شم چقدر نازههههههههههههه دعواش نکنی عشقمووووو هااا خیلی خوشگله
نرگسی
1 مرداد 91 1:10
مرسی عزیزم ..
مامانی
1 مرداد 91 5:57
الهیییییییییییییییییی عزیزدلمممممممم نی نی گلمون روببوسش با اون دستای خوشملش راستی طه منتظرته تو وبش بیا
مامان نفس طلایی
2 مرداد 91 0:48
ای جون دلم ستاره
نایسل خانم
2 مرداد 91 14:11
مامان سارا
2 مرداد 91 15:06
سلام گلم.پریناز جونی خوبه؟مامانی زود به زود بیا.ماه رمضان هم مبارک.عزیز برای سارا عکس جدید گذاشتم بیا ببین.دخملی رو ببوس
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
3 مرداد 91 16:23
سلام به پریناز خوشگل ومامان بی حوصلش اخه بگو مامانی دلت میاد به این عسل داد بزنی. من مامان حسام کوچولو خوشحال میشم به وبلاگ پسرم سر بزنید ودختر گلتون دوست دختر پسرم بشه
سمیرا
3 مرداد 91 19:10
عزیزم منم اولا اینطوری بودم تا عصبانی میشدم از دست آنیسا 3ثانیه بعد میزدم زیر گریه بابا بیا از نی نی داریت برامون بگو از این دخمل خوشلمون عکس بزاررررررررررررر