پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بابای مهربونم

1390/11/25 20:34
نویسنده : مامان دخملی
471 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی دیدی بابای عباس فقط یه ربع تونست پیش ما باشه

وقتی لباسای شما رو دید از خوشحالی اشک توی چشای مهربونش اومد

چرا فریده انقدر بابای عباس و اذیت میکنه

انقدر گریه کردم که چشمام باز نمیشه بابای هم امشب شیفته نمیاد خونه

خدایا بابام خیلی مهربونه گناه داره خودت کمکش کن

بابام امروز بعد ٢سال ازم پرسید بابا راضی هستی ؟ گفتم از چی ؟ گفت زندگیت

گفتم آره بابا همه چیز عالیه خدا رو شکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
25 بهمن 90 22:42
روز عشاق رو به شما و همسر گرامی تون تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه زندگی شاد و خرمی رو در کنار هم سپری کنید . با قدم گذاشتن به دنیای مجازی ملیسا جان ، این حقیر رو خوشحال کنید و از اون مهمتر با گذاشتن یک کامنت ، این روزها رو برای ملیسا جاودانه نگهدارید . پیشاپیش ممنونم از حضور شما
nicel
26 بهمن 90 16:36
mrsi fadat sham doa kon ghosam nakhor man az bas alaki ghose khordam injori shod doset daram
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
26 بهمن 90 23:43
سلام عزیزم وووووووووی دخملی تون مبارک باشه انشالله به سلامتی بغلش کنی عزیزم مرسی به وبلاگمون سر زدید و لینکمون کردید منم لینک کردم شمارو به اسم خوش اومدی عزیزم از آشناییتون خشبختم شما توی نینی سایت هم عضوین؟ اگه هستین که به لینک زیر سر بزنید اونا همه نی نیها تیر دنیا میان خوش حال میشم شما هم بیاین http://ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=12072