پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

دو ماهگیت مبارک

1391/7/17 3:27
نویسنده : مامان دخملی
416 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نی نی قشنگم

 

وای که این روزا چه زود میگذره انگار همین دیروز بود شما بدنیا اومدی و من یه مامان کاملا بی تجربه بودم

 

میترسیدم حتی بغلت کنم و بشورمت . لباست و عوض کنم ولی حالا همه این کارا رو انجام میدم

(البته هنوز یه کم ترس دارم )

 

 ٦٠ روز شد که باهم هستیم خوب یا بد ولی روزا گذشت

 

الان که دارم اینا رو مینویسم عین فرشته ها خوابیدی و من با دیدنت آروم میشم

خدایا شکر بابت همه چیز مخصوصا بابت این فرشته کوچولو

 

پرینازم 2 ماهگیت مبارک عزیز مامان

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
10 شهریور 91 19:46
نت نداشتم عزیز دلم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
10 شهریور 91 20:53
دوماهگيت مبارك خوشگله. انشااله صدو بيست ساله بشي دخملي ماماني به اين نازي داري ولي كم عكس ميذاره. ماماني خانم بدو بيا عكس بذار مگه نمي دونم من خوره عكسم.
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
10 شهریور 91 20:56
راستي خاله اي اومدم بگم با افتخار لينكتون كردم. از حالا دوست جوني هاي خوب خوب ميشيم البته يه ذره به من مهلت بديم چون 28 شهريور دفاع دارم از بعدش كلي ميام پيش تو و ماماني مهربونت
نسترن(یک عاشقانه آرام)
10 شهریور 91 21:12
همیشه کنار هم شاد و خندون باشین دوماهگیت مبارک عزیز خاله
مامانی
10 شهریور 91 22:42
مبارکههههههههههههههههه
مامان آویسا
11 شهریور 91 17:28
دو ماهگیت مبارک خاله واکسنتو که حتما زدی خانومی
مامان سارا
12 شهریور 91 3:30
عزیز خاله دو ماهگیت مبا رک
Man & Ma
12 شهریور 91 14:16
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم .... زود بیا تولد خانومی منه آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم . اینم وبلاگ نی نی جونمون www.fan2ghe-maman.niniweblog.com