پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

احوالات ما

1391/6/30 1:08
نویسنده : مامان دخملی
617 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نی نی قشنگم

ببخشید بازم دیر اومدم

 

این چند وقته یه کم سرمون شلوغ بود

 

مهمونی و عروسی و سالگرد عقد من و بابایی بود

 

خوب اول از مهمونی شروع میکنم .عزیز (مامان بابا) عروس پاگشا کرده بود و من هم اصلا نرفتیم کمک جمعه بود

 

تولد بابایی هم بود البته اصلش 25 مهر هست ولی براش زودتر شناسنامه گرفتن ما هم کادو واسش پیراهن و شلوار گرفتیم . بعد بابایی هم واسه عروسی ما رو برد خرید و یه لباس خوشگل گرفت

 

خاله نازی (خاله مامان ) واست از ایتالیا یه کاپشن خوشگل اورد

 

دوشنبه هم رفتیم عروسی خیلی خوش گذشت .شما هم توی عروسی تا آهنگ میذاشتن کلی دست و پا میزدی

 

عروس اومد پیشت کلی واسش ذوق کردی و چون عروسی قاطی بود من و بابایی شما رو هی میذاشتیم پیش این و اون و میرفتیم وسط .

 

دیروز هم سالگرد ازدواج من و بابایی بود .28 شهریور سال 88 من و بابایی با هم عقد کردیم و دی همون سال رفتیم سر خونه و زندگیمون و 19 اسفند 89 هم عروسی گرفتیم.

 

بابایی دیشب ما رو برد رستوران و کادو هم واسم یه عطر گرفت با یه سبد گل ناز

 

من عاشق این بو هستم کادو بابایی هست

 

اینم سبد گلمون

اینم کاپشن

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
30 شهریور 91 1:14
مبارکهههههههههههههههه
نایسل
30 شهریور 91 23:26
مبارکه عزیزمممممممممممممممممممممم سال های سال خوشبت عاقبت به خیر بشین خوشگلمممم الهی فداش شم خوابه
نایسل
30 شهریور 91 23:26
روزشممم مبارکککککککککککککککک