پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

دلم .....

1391/7/17 3:21
نویسنده : مامان دخملی
434 بازدید
اشتراک گذاری

دلم بدجوری شکسته

این دفعه از دست خانواده خودممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

سر مال دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بخاطر اینکه ثابت کنم من هیچ کاره بودم مرگ بچه ام و قسم خوردم

خدا لعنت کنه من و که سر هیچ و پوچ این حرف از دهنم در اومد

فقط دل داری میخوام نه نصیحتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عاشقتونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
8 مهر 91 20:38
چی شدهههههههههههه/ اخه سرچی؟
نایسل
8 مهر 91 21:25
چی شده همه مامانا به جون بچه هاشون قسم میخورن غصه نخور مامان من اینقدر به جون من قسم خورده حد نداره
مامان مارال فرفری
10 مهر 91 15:38
عیب نداره گلم یه موقعه میشه دیگه منم قسم میخورم ایراد نداره .