پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

یادش بخیر

1391/8/29 1:24
نویسنده : مامان دخملی
937 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

ببخشید مامان جان دیر به دیر آپ میکنم برات

14 آبان 90 مامان بی بی چک زده و دید منفی هست کلی گریه کردم ولی همش حالت تهوع داشتم

تا بالاخره 18 آبان رفتم آزمایش خون دادم وای اشکم در اومد همش دعا میکردم رفتیم آزمایشگاه و گفت ساعت 7 جواب حاضره ای خدا تا ساعت 7 چیکار کنم اگه منفی باشه پس چرا تهوع دارم عزیز(مامان بابایی) میگفت واسه اعصاب هست اون شب خونه دوستمون دعوت بودیم بابایی گفت برو حاضر شو من میرم جواب و میگیرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

(دوست دارین بیاین ادامه )

خلاصه

ساعت 7 شد و من به بابایی زنگ زدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

بابایی گفت جواب منفی بود ای وای داشتم میزدم زیر گریه که گفت پریسا گریه نکن عیبی نداره آخه جواب مثبت هستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگسی
29 آبان 91 1:38
ای جان عزیزم ..
مامان آویسا
29 آبان 91 10:27
مبارکه سال روزش
مامان محدثه
29 آبان 91 11:06
ای جانم واقعا فکر کنم بهترین روز زندگی باشه
عاطي
29 آبان 91 15:21
سلام چقدر خاطرتون به يادموندني و زيباست.خوش به سعادتتون با اين ني ني ناز. اي شالا هميشه خاطرات خوبي رو با خانواده ورق بزنيد
دخمـــــلی
30 آبان 91 4:29
ای جانم.............ایشاا..بی بی چک بعدیت همین روزا
میرزا کوچک خان
30 آبان 91 11:04
یاد ایام کردم خانومی! یادش بخیر!!!