پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

یلدا

1391/9/28 2:09
نویسنده : مامان دخملی
544 بازدید
اشتراک گذاری

 

پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری


یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

پیشاپیش یلدا مبارک
 

آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!

بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی

بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی

بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی

فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟

جوجه ها را بعدا با هم میشماریم 

شبای چله، کرسی و پتوی چل تیکه، انار سرخ و چل گیس عاشق

شبای یلدا، آدمای تنها، بخاریای آهنی و غصه ی فردا، قصه های کوتاه و سوز و سرما

 

 

شب یلدا کنار یار بودم

به او دلبسته و بیمار بودم

شپش هایش گرفتم از سر شب !

منِ نادان مگر بیکار بودم

 

یلدا شب پیوند دل و خاطره است

دیدار من و برف لب پنجره است

یلدا شب هندوانه و فال و غزل

کار دل من بی تو ولی یکسره است . . .

 

مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه
یا انارات ترش از آب دراد
یا کدو تنبلی که بار میذاری بیمزه بشه

یا چند تا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه

 مهم اینه که کسی داری که یلدا رو بهت تبریک بگه

 

شب یلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولی افسوس

دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان

کنار سفره ای از عشق خالی …

شب ی مایوس و سرگردان دارم امشب

 

سهم من از شب یلدا شاید…

قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست

غم هایم بلند همانند شب یلداست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 7:45
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
میرزا کوچک خان
28 آذر 91 22:52
یلدات مبارک خانومی....
مامان محدثه
30 آذر 91 0:09
یلدات مبارک عزیزم
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 2:39
سلام عزیزم امیدوارم هرکجای این ثانیه ها نبضت میزند آخرین روز پاییزی خوبی و یلــــــــــــــدایی پر از محبت خدای مهربونمون داشته باشی از طرف مامان دخملی و انیس سـادات
سپیده
30 آذر 91 11:30
خانمی قسمت پیوندهای روزانه وبلاگم رو ببین. چند تا وبلاگ گذاشتم که تو این کار هستند http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان آویسا
30 آذر 91 13:57
اولین یلدات مبارک خانومی
سپیده
30 آذر 91 14:10
روي گل شما به سرخي انار شب شما به شيريني هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا یلدا مبارک http://koodakeman91.niniweblog.com/
Mumy
30 آذر 91 18:55
قربون دخمل بشممممممممممم چه بزرگ شده ماشاالله یلداتونم مبارککککککککککککک
سمیرا
1 دی 91 15:43
عزیزه دلممممممممممممممم نمیدونم چرا امروز یاد اون روزایی افتادم که داشتی میرفتی بیمارستان و قول دادی زودی عکس نی نی رو بزاری ماشالله چقدر بزرگ شده عاشقتم نفسم بوسسسسسسسسس یلداتم مبارک باشه
سپیده
2 دی 91 15:14
سلام. رمز رو خصوصی فرستادم. بعضی از سایتها هستند که عکس بچه ها رو تو فریم های مختلف می زاری. نمی دونم دیدی ازشون یا نه ؟ می تونی کسشو اینجوری درست کنید یا حتی 3 تا از عکسهاشو با هم تو یه کادر طرح ها بیاری و چاپش کنی و به یه تقویم بچسبونی. بعدش ببری روی شاسی بزارن. اگه ادرس این سایتها رو نداری بگو برات بفرستم. این ایده به ذهنم رسید و نمی دونم خوبه برات یه نه http://koodakeman91.niniweblog.com/