پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

دلم گرفته

1390/12/9 1:06
نویسنده : مامان دخملی
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

امشب مامان دلش بدجوری گرفته نمیدونم چرا

اون وقتا که هنوز بابایی نبود وقتی دلم میگرفت همش این آهنگو گوش میدادم

حالا میخوام بنویسم این آهنگ و

این آهنگ خیلی آرومم میکنه البته با گریه ......

 

توي دنيا چی می خواهی كه به پاهات بريزم

همه هستي من به سراپات می ريزم

لب پر خنده می خواهی بيا لبهام مال تو

 چشم پر گريه می خواهی هردوچشمام مال تو

بيا تا برات بگم من وجودم مال تو

بزار تا فدات بشم من غرورم مال تو

اگه بازيچه می خواهی بيا قلبم مال تو

اگه رودخونه می خواهی سيل اشكم مال تو

 چرا من بی تو بمونم نمی دونم نمیتونم

واسه ی زندگی كردن تو رو می خواهم خوب می دونم

تو بدون عشقم تو هستی

برا من زندگی هستی...

 

 دوستون دارم واسم دعا کنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دکمه
9 اسفند 90 8:13
شعر قشنگیه... دلت بگیره نی نی هم غصه می خوره ها.... به خودت روحیه بده.... قرآن خوندنم خیلی خوبه. آرامش میده....