پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بدون عنوان

1392/4/6 1:15
نویسنده : مامان دخملی
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

دختر نازم فقط 5 روز مونده تا تولدت الهی 120 ساله بشی.

خوب از این روزا که نیومدم بگم که تم تولدتو زنبور انتخاب کردم و همه کاراشو خودم انجام دادم از کارت دعوت و ریسه و... که به زودی عکساشو میزارم

یه اتفاق خوب هم افتاد اونم اینه که ارشیا رو دیدم وای خدا جون چقدر بزرگ شده بود شما هم که هی گریه که چرا من اونو بغل کردم آخه دخترم ارشیا خیلی کوچولو بود که مامانش(عمه ات ) رفت پیش خدا و منم عاشق اون و خواهرش هستم

بازم میامممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سارا
6 تیر 92 1:45
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com)
مامان بهی
7 تیر 92 20:42
به ما یه سر بزنید پست رمز دار داریمااا خصوصی داری عسلم چییی؟خواهر شوهرت فوت کردن؟؟؟؟
مامان سارا
8 تیر 92 1:34
سلام ممنون که به ماسر زدین خاله جونیییییییییییییییییی پیشاپیش تولدت مبارک 120 ساله شی
مامان بنيتا
8 تیر 92 13:00
پيشاپيش تولد پريناز جونمو تبريك ميگم دلمون رفت ماماني يه عكس از دخمل نازمون بذار
مامان امیرمحمد
11 تیر 92 12:55
سلام پریناز جون . تولدت مبارک دختر قشنگم . دنیا دنیا شادی برات آرزو دارم . بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی برای پریناز خوشگل نازنازی
مامان آویسا
11 تیر 92 21:10
خوشگل خاله امروز روز تولدته تولدت مبارك عزيزم
سميرا
11 تیر 92 21:13
اي بابا مامان تنبل از كارات عكس بزار كشتي منو به خدا دلم برا دخملم تنگ شدهههههه