پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

شیطونی

1390/12/13 19:28
نویسنده : مامان دخملی
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

دخملی شما خیلی شیطون هستی اصلا نمیذاری مامان به کاراش برسه

عروسکم ١٨ روز دیگه عیده

راستی ١٩ اسفند میشه ١سال که از عروسی من و بابایی میگذره خنده

تعجب نکن خانومم ما دی ٨٨ رفتیم سر خونه و زندگیمون آخه عمه شما

٢٠ آذر رفت پیش خدا و ما همه کارامون و کرده بودیم قرار بود ١٣ اسفند عروسی بگیریم که نشد

بالاخره بعد از ١سال و ٣ ماه ما عروسی گرفتیم آخه بابایی عباس فقط من یه دونه بچه رو داره

آرزوش بود من و توی لباس عروس ببینه قربونش بشم

اینم یه بوس واسه بابایی عباس ماچ بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا
12 اسفند 90 1:38
وای اگه جای من بودی چی ؟ به خدا من 8 ماهم عین آب خوردن گذشت ولی این ماه آخر داره اندازه اون 8 ماه طول میکشه سختهههههههههههه
دکمه
13 اسفند 90 14:03
من و همسرجان اول خونمون رو گرفتیم. بعد رفتیم سر خونه زندگیمون. بعد رفتیم ماه عسل. بعد رفتیم عروسی گرفتیم!!! اینا همه تو 6 ماه اتفاق افتاد!