پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

عکسهای محرم پرینازم

1392/9/1 2:42
نویسنده : مامان دخملی
414 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه بگم که امسال من و شما پا به پای بابایی بودیم !!!!

یه سری اتفاق ناراحت کننده افتاد که من و یکی از دوستام (خانم دوست بابایی ) با هم حرفمون شد

حالا توی یه پست رمز دار تعریف میکنم . یه شب رفتیم خونه قبلیمون میدون ٩٣ تعزیه حضرت علی اکبر وای خیلی قشنگ بود مخصوصا اونجایی که یه بچه ٦ ماه رو حضرت علی اصغرش کرده بودن انقدر گریه کردم که نفسم نزدیک بود بند بیاد

وای خدا جووووون واقعا سخته

بریم سر عکس

اینم از سقای من و بابایی

اینجا با بابایی رفتیم نظام آباد یه جا درست کرده بودن از وقایع کربلا (عکساشو میزارم )

آخ نیگا اینجا چه نازههههههههههههههههههههههه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آویسا
2 آذر 92 16:32
عزادار كوچولوي خوشتيپ عزاداريت قبول خيلي ناز شدي با لباساي عزاداريت خانوم
مامان بنيتا
6 آذر 92 0:39
عزاداريت قبول باشه عروسك كوچولو
مامان یاسمین زهرا
13 آذر 92 0:48
ای جونم دخملی عکس اخریت عشق منه