پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

غممو

1390/12/19 14:42
نویسنده : مامان دخملی
701 بازدید
اشتراک گذاری

رفت و از این خونه گذشت باز دل دیوونه شكست

 باز صدای قلب من در اومد و پرم شكست

 بذار رها شم از این شبایی كه هر دقیقش ترس و سیاهی

نرو نرو تموم حرف یه رفتنه غرور مرد شكستنه

بشین به پای حرف من این آخرین غم منه

میخوام در بزنم ببینی باز منم و منم و

 میخوام بهت بگم جا گذاشتم دلمو دلمو

میخوام سرزنش كنم دنیا رو میخوام تنبیه ت كنم فردامو

بذار همه بدونن غممو غممو غممو

بذار پروانه شم دورت بگردم عزیزم عشقم واست بترسم

از روزی كه منو نداری و

 ببخش از چیزایی كه من نداشتمو

 تو عشق واسه تو كم گذاشتم

 آخه لحظه های من پر غم بود بودنم با تو خیلی كم بود

 كاشكی میشد دنیا مال من بود زمین و آسمون مال من بود

 و قدرت خدا مال من بود كه نری و كه نری و

 یا برمیگردی دستاتو میگیرم یا خدا میشم و دنیاتو میگیرم

 یا انقدر در میزنم كه نه نمیتونم با كس دیگه ای ببینم.........

 

این آهنگ امیر عباس قشنگه دوسش دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پارسا
17 اسفند 90 18:06
سلام دوست من من یک سایت بازی انلاین دارم به اسم گیم باز توی اون بیشتر بازیهای کودکانس یک امکان خوب که سایت داره میتونید هربازی که دلتون خواست فقط با قرار دادن یک کد اون بازی رو بذارید توی وبلاگ خوتون برای بازدید کننده ها قرار بدید ممنون میشم لینک سایت رو در قسمت دوستان خود اضافه کنید اگه خواستید میتونید از توی خود سایت با من در تماس باشید www.gamebaz.ir
سمیرا
17 اسفند 90 19:24
سلام عزیزه دلم .مرسی دوستممممممممممممم . بووووووووووووووووس . دوست دارم 1000000000 تا . ایشا الله خدا یه نی نی ناز و خوشگل بهت بده .
خاله هدي ياسمين زهرا
17 اسفند 90 23:18
مباركه و مباركه. انشااله سالم سالم و خوشگل خوشگل به دنيا بياد. يه عالمه ماچ و دعاهاي خير از طرف من براي دخمل طلاي خوشگل شما
نایسل
18 اسفند 90 12:37
قالب جدید مبارککک میسیسیی دوباره تست جدید گذاشتم دوست داشتی بیا مرسی بهم سر زدی فدات شمم بوسسس
نایسل
18 اسفند 90 15:30
دوست گرامی، شما از اين تست خودشناسی 13 امتياز کسب کرده ايد. دوست‌ ايده‌آل‌ 10-15 شما دوستان‌ زيادي‌ داريد آنقدر كه‌ گاهي‌ اسم‌ آنها را نيز فراموش‌ مي‌كنيد. شما مهربان‌ هستيد، به‌دوستانتان‌ كمك‌ مي‌كنيد و براي‌ دوستي‌ با كسي‌ كه‌ فكر مي‌كنيد خجالتي‌ است‌ پيشقدم‌ مي‌شويد. زورگويي‌ و قلدري‌ را بد مي‌دانيد و از اين‌ كه‌ ببينيد ديگران‌ اذيت‌ مي‌شوند و رنج‌ مي‌برند متنفريد. اگرببينيد سر به‌ سر كسي‌ مي‌گذارند بهتر است‌ رك‌ باشيد و توي‌ خودتان‌ نگه‌ نداريد.
نایسل
18 اسفند 90 15:30
نه عسیسم تو بدجنس نیسی
Mumy
18 اسفند 90 17:19
تو شیش ماه رفتنت مبارک واسه منم دعا کن
ثمین
19 اسفند 90 1:20
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم راستی با تبادل لینک موافقی؟