پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

۲۷ هفتگی دخملی

1391/2/24 21:04
نویسنده : مامان دخملی
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

دخمل مامان شما الان ٢٧ هفته و ٤ روزه هستی قلب

١٠ هفته بیشتر نمونده یعنی ٧٠ روز دیگه شما میایی توی بغل من و بابایی niniweblog.com

 

امروز به بابایی حرفای دلمو زدم البته با sms. گفتم دخترم بدنیا بیاد تلافی این بی محلیا رو میدم بابایی هم گفت نه تو خوب باش اونا رو ولشون کن گفتم من نمیتونم الان تنهام بهشون احتیاج دارم نه وقتی سرم با بچه گرمه گفت باشه الان غصه نخور گفتم چشممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسترن
2 اردیبهشت 91 10:42
بعد هم توی این شرایط اصلا حرص نخور میدونی روی بچه چقدر تاثیر میگذاری عزیزم تا میتونی قران بخون اینطور هم خودت از فکرهای منفی دور میشی هم واسه نی نی جون خوبه و هم خیراتی واسه رفتگانت میبینی یک کار به این سادگی چقدر منفعت داره
نسترن
2 اردیبهشت 91 10:42
کاش پیشت بودم تا هر کاری داشتی واست انجام میدادم تا غصه نخوری
مامان نفس طلایی
3 اردیبهشت 91 19:57
غصه نخور عزیزم