پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

مامان ساده

1391/2/4 17:17
نویسنده : مامان دخملی
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

دارم به سادگی خودم میخندم  نیشخندقهقههخنده

منه ساده فکر میکردم بابایی ٣٣٠ حقوقشه البته بدون در نظر گرفتن وام یعنی ٣٨٠ میگیره

حالا امروز میگه ٣٩٠ میگرفتم بدون کم کردن وام میشه ٤٣٠ امروزم ٢٠ به حقوقش اضافه کردن

بعد که وام تموم بشه میشه ٥٠٠ از تیر هم چون دخملی هست میشه ٥٤٠ بعد

به من میگه ٣٣٠ میگرفتم قهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسترن
4 اردیبهشت 91 20:02
عیب نداره مامانی مردا بعضی وقتا از این کارامیکنند مامانی اسم کوچیکت چیه چند ساله ات؟
دکمه
5 اردیبهشت 91 9:02
از اول باید کارت حقوق همسرت رو ازش می گرفتی! مثل من!!!
مامان سارا
5 اردیبهشت 91 10:59
عزیزم سلام.راستی با اجازه من شما رو لینک کردم
مامان نفس طلایی
7 اردیبهشت 91 0:30
امان ازین باباها .... منم با کلی کندو کاو اخر نفهمیدم چقدر میگیره