پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

مادر

1391/2/21 2:39
نویسنده : مامان دخملی
379 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بچه زمین می خورد، مادر گریه می کند؛ وقتی مادر زمین می خورد، بچه می خندد!


 

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه مثل یک طفل خواب آلوده من محتاج آغوشم از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم برای سرنوشت من تو دلواپس ترین بودی برای اشکهای من همیشه آستین بودی تو ای همیشه غم خوارم تو ای مطرح ترین یارم به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

 

 

 

روز مادر  sms-jok.royablog.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

میرزا کوچک خان
21 اردیبهشت 91 8:27
از این گلشیفته متنفرم. ولی روز زن رو پیشاپیش بهت تبریک می گم عزیز دلم! مامان خوشگل! تاریخ زایمانت کیه خانومی؟ سزارینه یا طبیعی؟
مامان نفس طلایی
21 اردیبهشت 91 9:30
میرزا کوچک خان
21 اردیبهشت 91 12:17
به سلامتی! محمدسینا هم خوبه.... پاهام دارن ورم میکنن. با اینکه نمک نمی خورم.... چون تو اداره رو صندلی می شینم ورم کردن... دو سه روزیه که بدجور اذیت میشم... راستی! دخملت دو ماه از پسمل من بزرگتره ها!!! اسمش رو می خوای چی بذاری؟
نایسل
21 اردیبهشت 91 17:38
خانوم خانوما اگه میشه وقتی برای کسی نظر میمزاری اونجا که زده ممامان دخملی قسمت وب سایت /بلاگش :http://nini-ghashangam.niniweblog.com ؤو کپی کن بعد دکمه مشخصات شما حفظ شود رو تاایدد کن پدرم در میاد تا وبتو ادرسش رو میابم مرسی ناراحتت نشیاااا