پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بدون عنوان

1391/2/23 17:41
نویسنده : مامان دخملی
292 بازدید
اشتراک گذاری

مادر عزیز:
امروز روز مادرس است .همه در این روز محبت مادر شانرا شما را گرامی میدارند. اما من بیچاره تو را در بر ندارم . تو با همه مهربانی هایت مر ا در دنیایی غم و درد گذاشتی و رفتی. امشب تا روز در خیال با تو بودم نوازشهای دور طفلی ام را لمس میکردم و و با اشک جاری همراه با تو بودم. من فرزند که زریعه ی از خدامات ترا در حیاتت تحسین نتوانستم مرا ببخش .روحت شاد و بهشت برین مکانت.



یاد دارم کودکی بودم خرد با صدای گرم مادر
هر صبحدم در میان بستری نرم و تمیز
می گشودم چشم بر نور سفید
می گشودم دل بر نور امید
یاد دارم سفره خانه ما بوی سنت می داد
داخل خانه ما جلوه ای زیبا داشت
از زن ایرانی جلوه ای از یک شمع
ذره ذره می سوخت و نداشت پرو ایی
که به آخر برسد
کودکم هوش بدار
قبر مادر اینجاست جای مادر خالیست
دل من تنگ شده  مادرم دیگر نیست


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
23 اردیبهشت 91 17:58
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك
نایسل
23 اردیبهشت 91 17:59
خوشگل من خدا رحمتشون کنه اون تو بهشت جاش خیلی امنه
مامان فاطمه حسنا
23 اردیبهشت 91 18:24
یک یاس سپید، با عشق و امید، با هر چه صفاست، کز سوی خداست؛ از جانب من، تقدیم شما. روز شما و گل دخترتون مبارک
سحر
23 اردیبهشت 91 18:33
عزيز دلم خدا مامانتو رحمت كنه. غصه نخور گلم. خدا انشا الله دختر نازتو برات صحيح و سالم نگه داره
مامان نفس طلایی
23 اردیبهشت 91 20:03
بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:07
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
مامان سارا
24 اردیبهشت 91 11:43
سلام عزیزم زروزت مبارک.خدا مامانتم بیامرزه.من این روزا حالم خوب نیست .همه چی قاطی شده.سرما خوردگی سنگینی ومهمونداری و خستگی برام دعا کن به منم سر بزن بوس
سمیرا
24 اردیبهشت 91 15:37
عسلم نی نی که اومد محکم بقلش کن و خودت یه مامان تمام عیار باش براش . من امثال روز مادر برام خیلیییییییی عزیز بود . خدا مامان گلت و بیامرزه
مامان بهی
25 اردیبهشت 91 14:37
خدا رحمتش کنه عسلم روز شمام مبارکککک