پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

سلام

1391/2/28 0:10
نویسنده : مامان دخملی
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

امروز رفتم آزمایش خون دادم .ناهار بابایی عباس اومد پیشمون الهی فداش بشم

بهم پول داد برم واسه بقیه خریدات . فردا قراره با زن دایی بریم خرید

با بابایی رفتیم واست خرید این عکسشه نشون مادرشوهری و خواهرشوهری دادم گفتن وای این اندازه عروسکه نه بچه جالب اینکه بچه خواهرشوهری هم هی نظر میداد عصبانی

 فروشنده گفت واسه ١ ماهگی به بعد خوبه

به نظر شما چی اندازه عروسکه

باباش پسندیده (سلیقه بابایی )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نفس طلایی
28 اردیبهشت 91 0:12
به نظر من ه بی تجربه خوبه خوب بچه ام عروسکه دیگه
خاله سمیه
28 اردیبهشت 91 0:21
azizam aslan be in harfa ahamiat nade... labase nini bayad koochoolooo bashe dg
نایسل
28 اردیبهشت 91 6:51
حسود هر گز نیاسود بهشون بگو میخواین مثه شما یکی ببیارم فقط هیکل داشته باشه مغز نداشته باشه بچه کوچولو دیگه همش 3 کیلو ان تا 4 کیلو یه ذره ان وااااااااااای من بودم میگفتم به شما چه
میرزا کوچک خان
28 اردیبهشت 91 8:46
مبارکه! بیان لباسایی رو که من خریدم ببینن چی میگن؟! همه اش به درد خاله بازی میخورن! تازه به قول مامان نفس طلایی بچه اولش عروسکه دیگه!!!! غصه نخور.... بهشونم نشون نده. لزومی نداره که همه چیز و بفهمن که... اینقده رو نده. گوش بده.
نسترن
28 اردیبهشت 91 9:50
مگه قرار لباس سایز خودت واسش بخری خوب این اندازه بچه است به نظر من اگه پریناز درشت باشه اندازه اش میشه
نسترن
28 اردیبهشت 91 9:50
راستی خیلی خوشگله وای فکر کن پوشیده وعکسش اینجا گذاشتی ای قربون خاله
مامان الینا
28 اردیبهشت 91 16:46
سلام خوبید یه زحمت داشتم واستون لطفا تو اسامی دوستان الینا خوش اخلاق مامان و بابا رو به الینا ملکه شهرعشق تغییر بدید. ممنونم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
28 اردیبهشت 91 23:00
عزيزم ناناسي...اومدم براي تشكر بابت تبريكتون براي تولد ياسمين زهراي عزيزم. انشااله هميشه سالم و شاد باشين. دوستتون داريم
Mumy
29 اردیبهشت 91 0:59
وووش خیلی خوشمله مبارکه نه بابا اندازس مگر اینکه نینی رفته باشه بدن سازی
نرگسی
29 اردیبهشت 91 10:23
خیلی خوشگله و با سلیقه .. نه والا اندازه عروسک نیست این .. واسه خودش بافته .. تو اهمیت نده عزیزمممم ..
مامان سارا
30 اردیبهشت 91 15:38
مبارکه دوستم خیلی قشنگه.من توی 9 ماهم وحدود 24 روز دیگه دخملم به دنیا میاد