پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

دلم گرفته

1391/2/30 19:52
نویسنده : مامان دخملی
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

دلم خیلی گرفته از دست این مادرشوهری خسته شدم همش دل منو میسوزونه همش میگم خدایا تو جواب بده آخه نمیدونی نباید منو حرص بدی روی بچه اثر میذاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فردا میرم سونوگرافی استرس

واسم دعا کنین دخملم وزنش خوب باشه بخدا من واسم مهم نیست وزنش همین که سالم باشه واسم از همه چیز مهم تره ولی بخاطر این از خدا بی خبرا میگم انقدر هر چی میخرم گفتن کوچیکه که اون شب شوشو میگفت لباسای پریناز کوچیک نیستن ؟ عصبانی

زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ماناز
30 اردیبهشت 91 20:04
دوست عزیز ذهن خود را درگیر این حرفهای بی اساس نکنید فقط ارامش داشته باشید چون هر نگرانی در این ایام مساوی دادن تاوان سنگین در بعد است شما برای لباس از هر سایزی داشته باشید قرار نیست که همه انها یک جا ودر یک زمان پوشیده شوند شما هر چه که به صلاح می دانید بخرید وبه حرف وحدیث دیگران هم کاری نداشته باشید .
مامان سارا
30 اردیبهشت 91 20:22
عزیز دلم ممنون بابت ادرس.دوست گلم خودت رو نا راحت نکن.یه گوشت در یکی دروازه باشه.اصلا اهمیت نده.لباسای بچه خودته دوست داری هر جوری باشه.مهم اینه که تو یه مادری و صلاح زندگی خودت و دخملت رو بهتر می دونی.راستی اسمت چیه دوستم؟؟؟چند سالته؟؟؟؟؟
مامان نفس طلایی
30 اردیبهشت 91 23:54
ولشون کن بابا .. خودت و بابایی و پریناز و عشقه ... شوهرم در رابطه با حرفای مامانش میگه یه گوش در باشه و یه گوش دروازه و... به هر صورت مادر شوهرن دیگه حرف نزنن که نمیشه ... اما به خاطر دخمل نازت غصه نخور
نسترن
31 اردیبهشت 91 9:22
سلام عزیز دلم بابابیخیالی رو طی کن ببین اگه خواستی زحمتی نیست که بیام که ذره بزنمشون این سری هم گفتن لباساش کوچیکه بگو اصلا میخوام لباس واسه عروسکهاش هم بخرم تا چشم حسودا در بیاد پریناز جونم خاله نسترن بی صبرانه منتظر اینکه شما تپل و مپل بشی و صحیح وسالم به دنیا بیای
میرزا کوچک خان
31 اردیبهشت 91 10:39
بجای حرص خوردن واسه حرفای چرند مادرشوهرت که معلومه همه اش از سر عقده است به نی نی نازت فکرکن! اصلا کی گفته تو به حرفای اونا فکرکنی؟! راستش سینای منم خیلی ریزه است! تو هفته 25 که باید وزنش 680 گرم باشه وزنش 640 گرم بود! نگران نباش. توکل بخدا عزیزم...
مامان سارا
31 اردیبهشت 91 13:39
سلام دوست جونی من عکسای سیسمونی دخملی رو گذاشتم توی وب بیا ببین و برامون نظر بذار خوشحال میشم ایشالا عکسای سیسمونی دخمل شما رو زود زود ببینیم.بوس
مامان سارا
31 اردیبهشت 91 16:52
برئ خصوصی دوستم
مامان سارا
31 اردیبهشت 91 16:53
گلم رفتی سونو گرافی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سارا
31 اردیبهشت 91 17:07
خودت رو ناراحت نکن تا سه شنبه خوب خ9وب به خودت برس ایشالا که دخملی وزن گرفته باشهو تپل و مپل شده باشه.اگر نگران باشی وغصه بخوری.خدایی نکرده وزن نمیگیره ها
مامان سارا
31 اردیبهشت 91 17:19
ممنون دوست جونی منم عاشق اسم پریناز شدم.به همسرم گفتم.گفت خیلی قشنگه.
مامان سارا
31 اردیبهشت 91 17:33
گلم راستی عکس سونوی سه بعدی دخملی رو گذاشتم.خواستی بیا ببین
مامان محمدرضا
31 اردیبهشت 91 18:36
ای بابا کار مادرشوهرا حرص دادنه ولشون کن . الان فقط یه نی نیت فکر کن . لینکت کردم گلم
نایسل
31 اردیبهشت 91 20:32
ای بابا خوشمل من بیخیاللل مهم سالم بودنشه .... لق اونایی که حسودن چشم ندارن ببینین بعددنیا میادد جیگرررر خانومتتت اصلا یادت نمیاد از این حرفاشون الکی به خودت استرس نده فدات شم
نایسل
31 اردیبهشت 91 20:33
خوج حالم کیلیپپ رو دید عسیسم
مامان سارا
1 خرداد 91 11:41
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه خبرا دوست جونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟حسابی به خودت برس .من این ماه اخریه اصلا حس و حال کار کردن رو ندارم .تنبل تنبل شدم.برای همین میگم تا حال داری به خودت برس
مامان سارا
1 خرداد 91 16:56
عزیزم مش کردن و مو کوتاه کردن درست برای هفته اخره ولی تمیز کردن خونه رو شروع کن مثل من که سنگین شدی هیچ کاری نمی تونی بکنی
مامان محمدرضا
1 خرداد 91 17:35
با کمال میل رمز رو توی خصوصی گذاشتم
مامان فاطمه حسنا
5 خرداد 91 8:03
سلام. امیدوارم که آرامش کافی داشته باشید و به حساب این بذارید که شاید از روی منظور نباشه. دختر من هم اصلاً وزن نگرفته بود اما خواهرم که پزشکه عرق کاسنی-شاهتره رو بهم پیشنهاد کرد که یک ماه آخر روزی یک لیوان می خوردم (البته کاسنی یه کم بیشتر از شاهتره من می خوردم نه با نسبت مساوی) کل وزنش رو ماه آخر گرفت و 3 کیلو به دنیا اومد. ضمنا زردی هم نداشت. الته هرطور خودتون صلاح می دونید.
مامان فاطمه حسنا
6 خرداد 91 1:26
دوباره سلام. راستی من از دیروز همه اش تو فکرم آخر دخمل کوچولوئه یا لباساش؟! ضمناً با افتخار لینک شدید.