پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

دکتر

1391/3/2 16:59
نویسنده : مامان دخملی
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

امروز صبح با بابایی رفتیم سونو

خدا رو شکر دخملم وزنت خوب بود ٢کیلو شدی دکتره گفت خوبه ولی باید ٢١٥٠ باشی توی نی نی سایت نوشته ١٨١٠ حالا نمیدونم کدوم درسته بازم خدا رو شکر

مرسی دوست جونای من که واسه من و دخترم دعا کردین حالا برم بزنم توی دهن .....

بعد هم وقت دکتر داشتم . دکتر ٦ خرداد میره مکه خوش بحالش تا ١٨ خرداد

گفت همه چی خوبه عفونت داری گفتم گلو هست قرص داد بعدش هم گفت ٢١ خرداد بیا و تمام سونوهاتو بیار که تاریخ دقیق زایمان و بگم

وای یعنی تا مامان شدنم چیزی نمونده چیزی نمونده تا خوشبختیم کامل بشه

بازم واسم دعا کنین

عاشقتونم

ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نرگسی
2 خرداد 91 17:02
خداروشکرررررررررررررررر ..
امیرعلی عشق مامان بابا
2 خرداد 91 17:39
سلام انشااله نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد وبلاگتونم خیلی قشنگ.
مامان سارا
2 خرداد 91 17:57
عزیز دلم خدا رو رو شکر.الان هفته چندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیمارستان مادران خصوصیه؟؟؟؟؟من به خاطر بیمه تکمیلیم که یه ماه بعد از دنیا اومدن دخملی می تونم استفاده کنم باید برم بیمارستان سپیر که نیمه خصوصیه.اخه دکترم تنها بیمارستان نیمه خصو صیش اونجاست ولی دقیق نمی دونم قیمتش رو هر روز یه چیزی می گن
مامان محمدرضا
2 خرداد 91 17:59
ایشالله به سلامتی
مامان سارا
2 خرداد 91 18:20
عزیزم وزن نی نی من توی هفته 33 دو کیلو بوده که دکتر بهم گفت با سنش 2 روز اختلاف و کم داره
نایسل
2 خرداد 91 19:38
ای جاننننننننننننن قربونتتتت برم خدا رو شکررررررررر وزنش عالیه عالیه فدات شم راستی مامانی که تپل تره بچه اش ریز تره من اینو خیلی شنیدم
نایسل
2 خرداد 91 19:39
من مطمئنم نیی نی تو 3 کیلو به بالا میشه اگه نشه همون 3 یا 2900 میشه ببیننننننن این وزنم خیلی خوبه اما همون 3 کیلو به لالا میشه
مامان سارا
3 خرداد 91 0:48
عزیزم راستی سونو دادی هفته چند بارداری بودی؟؟؟؟؟
نسترن
3 خرداد 91 9:41
میگم پریسا وقتی به روزی فکر میکنم عکس پریناز گذاشتی قند تو دلم اب میشه خاله قربون این دخترررررررررررر
مامان سارا
3 خرداد 91 14:06
منم حدود هفته 33 بارداری بودم.که وزن دخملی 2کیلو 80 گرم بود.مطمئن باش وزنش خوبه گلم.
مامان سارا
3 خرداد 91 14:11
گلم راستی دکتر سونو گرافی من می گفت دخترا و بچه های اول وزنشون کمتر میشه.نسبت به بقیه
مامان نفس طلایی
3 خرداد 91 14:17
خدا رو شکر وزنش خوبه حتما دعا گو هستم
Mumy
3 خرداد 91 18:10
هیچم وزنش کم نیست دخملمون باربی هست مگه بده مواظب خودت یلی باش عزیزم
سام ومامان کیوانه
16 خرداد 91 0:21
سلام عزیزم .اصلا نگران نباش فقط به خودتو دخمل گلمون فکر کن .بیشترین وزن گیری جنین تو هفته های آخره . سعی کن استرس بیخود به خودت راه ندی .مهم سلامت مسافر کوچولوته . همه چیز و با لذت کامل وعشق بخور بعد می بینی که چه نی نی تپلی خواهی داشت . خانم گل اگه خدا رو شکر دیابت بارداری نداری کیک های خامه ای وانواع آجیل خیلی می تونن مفید باشن . خوش باشید وایام به کامتان باد