پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

شب آرزوها

1391/3/4 18:26
نویسنده : مامان دخملی
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

امشب شب آرزوهاس

 میخوام ساک بیمارستانت و ببندم امیدوارم همیشه در کنار هم باشیم و من و بابایی مادر و پدر خوبی واست باشیم عروسکم خیلی دوست دارم هر روز که میگذره بیشتر شوق و ذوق دارم که ببینمت خانم مامان

دخمل کوچولوی من واسه من و بابایی دعا کن

وقتی ساکت و بستم عکسشو میذارم

۳۵ روز بیشتر نموندهniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

نرگسی
4 خرداد 91 18:31
به سلامتی عزیزم ..
مامان آوین
4 خرداد 91 18:41
ایشالا نی نی نازتون به سلامتی به دنیا میاد. نگران نباشین خدا مواظب همه ی مامانای مهربونه. خودم هم نزدیک به دنیا اومدنه دخترم حس عجیبی داشتم. نمی دونستم نگرانم ناراحتم خوشحالم واقعا" حس عجیبی داشتم ولی بالاخره تموم شد و نی نی کوچولو به دنیا اومد
فرزند ما
4 خرداد 91 19:07
مامان فاطمه حسنا
5 خرداد 91 7:56
سلام. أن شاء الله لحظه لحظه های این روزها بهترین لحظات باشه و روز به روز هم با سلامتی و شادی بیشتر همراه باشه.
مامان محمدرضا
5 خرداد 91 10:03
ای جان . چه لحظه های شیرینی
سمیرا
5 خرداد 91 15:58
سلام عسیسممممممممم . به سلامتی ایشالله . زود زود ساکت و ببندی بری دنبال دخمل من . بابا پس کی عازمی به امید خدا؟
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 18:39
سلام گلممممممممممممم مبالک باشه ایشاله به سلامتی این 35 روزه هم بگذره نی نی نازت بیاد تو بغلت اگه پسرم بود دو هفته دیگه بدنیا می اومد برا پسرم میگرفتمش اخه مطمئنم دخملت نازههههههههه برو خصوصی گلم
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 18:40
من با اجازه شما رو لینک کردم تا سر وقت بیام وبلاگتونو بخونم در ضمن منتظره دخملی هم هستم
تارا
5 خرداد 91 19:20
ممنون از حضورتون لینکتون کردم با افتخار پست جدید هم دارم تشریف بیارید
نفس
6 خرداد 91 8:25
واييييييييييييييييييي يعني از الان بايد ساكو بست؟
مامان سارا
6 خرداد 91 14:53
عزیز دلم زود زود نی نی گلت میاد بغلت ولی بهت حق می دم انتظار خیلی سخته
محدثه
6 خرداد 91 19:22
سلام خانمی به سلامتی ایشالله ممنون که به وبلاگ دختر منم سر میزنی ایشالله این چند روز هم زود بگذره و به سلامتی زایمان کنی. تاریخ زایمان من هم دکتر گفته آخر خرداد.
مامان نفس طلایی
6 خرداد 91 22:21
انشالله به سلامتی
میرزا کوچک خان
7 خرداد 91 8:02
ساک رو بستی؟ عکسش کو پس؟
مامان سارا
7 خرداد 91 17:23
گلم به سلامتی.ساک رو بستی برای پریناز خانم چی برداشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نسترن
7 خرداد 91 18:02
عزیزم انشالله این عروسک به سلامتی به دنیا بیاد زندگی شیرینت رو شیرینتر کنه
نایسل
7 خرداد 91 18:18
نایسل
7 خرداد 91 19:33
عکس نزاشتی که
مامان سارا
7 خرداد 91 19:37
سلام عزیز.دودست مپلا چی؟؟؟؟؟من منتظرم مامانم بیاد ولی هنوز نیومده.من یه دست کامل لباس 5تیکه برداشتم.جوراب و کلاهودستکش برداشتم.با یه سر همی و کلاه با دو تا روسری با پتوی تابستونیوپستونکوپوشکو 2تا شورت و شلوار اضافی البته فکر می کنم خود بیمارستان هم یه ساک نوزاد که توش وسایل مورد نیاز بچه هست میدنولی من همیشه اینجورم.انقدر حساسم که یه عالمه لباس برداشتم.تازه دلم هم شور می زنه چیزی جا نذاشته باشم
مامان سارا
7 خرداد 91 19:42
بلد نیستم.چی کار باید بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مامان سارا
7 خرداد 91 19:45
ندارم میشه دانلود کرد.از کجا باید دانلود کنم
مامان سارا
7 خرداد 91 19:48
رفتم نوشتم یاهو مسنجر و بعد دانلود زدم داره دانلود می کنه.نمی دونم چقدر درسته
نایسل
8 خرداد 91 15:30
تو چرا آپ نمیکنی
مامان سارا
8 خرداد 91 16:01
سلام عزیزم.خوبی؟؟؟؟امپول پروجسترون برای اینکه گفت احتمال داره دخملی زودتر به دنیا بیاد