پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

خدایا شکرت

1390/11/19 12:27
نویسنده : مامان دخملی
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

انقدر خوشحالم که نمیدونم چی بنویسم

دیروز رفتیم دکتر . دکتر گفت همه چی عالیه . سونو برای جنسیتت نوشت استرس

عصری با بابای رفتیم .

اول رفتیم  اونجا که دکتر گفت که گفت فردا ٨ صبح بیا عصبانی

با اصرار من رفتیم جای دیگه. بالاخره نوبت ما شد

به آقا دکتره گفتم میشه باباش هم بیاد بعد بابایی رو صدا کرد

بهم گفت فکر میکنی چی باشه زدم زیر گریه مثل الان

بابای با خونسردی گفت دخمل. آقا دکتره گفت بله تعجب خیلی هم شیطونه

دلم میخواست از خوشحالی فریاد بزنم فقط گریه کردم  خدایا مرسی که بازم با من بودی

رفتیم خونه عزیز .

وای بابای عباس بابای عزیزم زنگ زد از خوشحالی نمیدونست چیکار کنه الهی فداش بشم دخملم بابای عباس خیلی خیلی مهربونه تازه خیلی هم تنهاس گریه

 

خلاصه اینکه بچه من دختره و امیدوارم که سالم باشه

مامانا و باباها امیدوارم همتون مثل من خوشحال بشین واسه من و دخملی و باباش و بابای خوبم دعا کنین

اینم یه ماچ آبدار از طرف ما ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محدثه
19 بهمن 90 13:22
سلام عزيزم ايشالله به سلامتي مباركه مواظب دخملي باش.
نایسل
23 بهمن 90 19:14