پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

مامان کم حوصله

1391/4/29 22:09
نویسنده : مامان دخملی
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

ببخشید دیر به دیر میام مامان یه کم بی حوصله هست

دیروز رفتیم خونه مامانی . آرینا هی گیر داده بود موهای شما رو شونه کنه

عصری بابایی اومد دنبالمون و برد واسه من گوشی گرفت من بهش گفتم بیا دوتا گوشی بگیریم عین هم

بعد رفتیم من از sony salo خوشم اومد بابایی از سونی اریکسون xperia نمیدونم چه مدلی بود بعد بابایی به دوستش زنگ زد و گفت هر دوتاش خوبه فقط سونی گرونتره بابایی گفت هر کدوم که دوست داری و منم همون سونی رو برداشتم  .عکسشو بعدا میزارم

اینم اولین عکسی که با گوشی از شما گرفتم

خیلی دوست دارم دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
29 تیر 91 23:50
وای عزیزم کمر نی نی درد میکنه ها تو کریر گذاشتی نه؟ اخه الان فکر کنم واسه کریر یه کم واسش زوده نه؟
مامان زینب خانم
31 تیر 91 10:29
سلام گوشی نو مبارک خانمی پریناز جونی تو کریر کمرش درد میگیره عزیزم. حمل ونقلش واسه ماها آسونه ولی نی نی کمرش درد میاد.
مامان زینب خانم
31 تیر 91 10:31
در مورد کم حوصلگی هم باید بگم طبیعی ولی واسه درمونش راهای زیادی هست اومدی خبرم کن بریم خصوصی پریناز جونی رو ببوس