پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بدون عنوان

1391/5/3 20:45
نویسنده : مامان دخملی
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان چند روزه تا میام چیزی برات بنویسم زودی بیدار میشی و نمیذاری مامان واست چیزی بنویسه

الان هم تا اومدم بیدار شدی

دوباره میام

امروز مامانی اومد و شما رو برد حموم گل بودی و گلتر شدی .

دیروز رفتیم خونه عزیز و عمه هات اونجا بودن زبان شما هی گریه میکردی تا میرفتی بغلشون و میومدی بغلم ساکت میشدی

یکشنبه شما رو بردیم دکتر قدت شده ٥٤ وقتی بدنیا اومدی ٤٨ بود و وزنت شده بود ٣٤٠٠ اونم توی ١٣ روز دکتر گفت آفرین آخه وقتی بدنیا اومدی ٣١٠٠ بودی و ٤روز بعد شدی ٢٩٠٠ و ٧ روز بود که بدنیا اومدی شدی ٢٩٥٠ که دکتر گفت اصلا خوب نیست اینم بگم شبا بهت شیر خشک میدم بابایی میگه چند بار بهت بدم ولی من همون یه بار هم به خاطر حرف دکتر میدم  البته دکتر گفت روزی چهار پنج بار بده من حرفشو گوش نمیدم

گفت ١١ مرداد بیارش واسه واکسن هپاتیت وای چه زود داره ١ ماه میشه انگار همین دیروز بود که فهمیدم حامله هستم

خدایا شکرت

امسال تولدم پریناز قشنگم هست آخ جون

١٠ روز دیگه تولدمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سمیرا
3 مرداد 91 19:16
پریناز ماهم زودی بزرگ میشه از ساعت ساعتش استفاده کن من الان برا اون روزای آنیسا که از بیمارستان اوردیمش دلم تنگ میشه
بابای ملیسا
3 مرداد 91 19:48
با سلام . طاعات و عباداتتون قبول باشه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع یازده ماهگیش و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به ما بزنید . راستی ما رو از نظرهای قشنگ خودتون محروم نکنید
نایسل خانم
3 مرداد 91 20:44
الهی... حالا حست در مورد من چی میگه ؟
نایسل خانم
3 مرداد 91 21:12
الهی فداتتتتت شممممم پسسسس تولدتتتت 13 مرداده اره
مامان مارال فرفری
3 مرداد 91 23:58
اخی چشم روهم بزاری بزرگ شده و بعد برای این روزا دلت تنگ میشه
الهام مادر اينده
4 مرداد 91 8:22
سلام قشنگم . عافيت باشه. نازي عزيزم كه بزرگ شدي
میرزا کوچک خان
4 مرداد 91 13:12
تولدت مبارک عزیزم!
مامان سارا
4 مرداد 91 13:35
سلام دوست من.خوبی؟پریناز گلم خوبه؟؟؟؟؟؟؟پیشاپیش تولدت مبارک.گل دخمل رو از جانب من ببوس
مامان زینب خانم
4 مرداد 91 14:29
سلام دوست خوبم خدا رو شکر که پریناز جونی شرایطش خوبه شما هم کمتر اخم کن و صبورتر باش دخملی بیا پیشم خوشحال میشم
مامان زینب خانم
4 مرداد 91 14:31
پیشاپیش تولدتون هم مبارک باشه انشااله 120 ساله شی و سایت بالای سر پریناز خانم. شاد باشی
مامانی
5 مرداد 91 0:40
تولدت مبارک عزیزم
مامان سارا
7 مرداد 91 16:02
سلام طاعتتون قبول .برای سارا عکس جدید گذاشتم بیاید ببینید.