پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

مامان ناراحت

1391/5/7 16:32
نویسنده : مامان دخملی
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

این روزا یه کم شما بداخلاقی میکنی و شبا تا صبح بیداری .

پنجشنبه شب رفتیم خونه عمو سجاد و شب موندیم شما اصلا نخوابیدی و الکی گریه میکردی تا گذاشتمت توی کریر خوابت برد ساعت ٥ بود و ٧ بیدار شدی شیر خوردی دوباره خوابیدی تا ١٠ بعد هم با هم خوابیدیم تا ١ .عصری هم اومدیم خونه بابایی صبح رفت فرودگاه و ما با عمو سجاد اومدیم خونه

بعد هم مامان بزرگت اینا اومدن

شما خواب بودی و مهدی (داداش بابایی) گفت بیداره بیارمش گفتم نه بعد نمیدونم چی کارت کرد که زدی زیر گریه اساسی داشتم میمردم کلی حرف بیخود بهم زدن دیونه شدم از دستشون

خدایا بهم صبر بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سارا
7 مرداد 91 16:37
خاله جونئ یک ماهگیت پیشاپیش مبارک.گلم خودت رو ناراحت نکن.یه گوشت در یکیش دروازه.ولشون کن.فقط به همسرت و پریناز گلم فکر کن.دلم خیلی برات تنگ شده.پریناز گلم رو ببوس و مواظب خودتون باش
محدثه
7 مرداد 91 18:45
سلام عزیزم خوبی پریناز خانم گلم چطوره؟ محدثه منم همینطوره بعضی شبا تا صبح بیداره مواظب خودتون باش.
الهام مادر اينده
8 مرداد 91 1:07
عزيزم شايد پريناز استخوناش درد ميكنه كه نا ارومه .يه كم بدنشو با دنبه بره چرب كن ،بعدشم قنداقش كن . يا شايد هم چشم ميخوره . به محض اينكه كسي ميبيندش براش اسفند دود كن .يا وان يكاد بذار پيشش
مامانی
8 مرداد 91 5:58
مامانی جونم خودتو ناراحت نکن اکثرا بچه ها تا صبح اینطورین پریناز جون خوبه؟ ببوسش
نفس مامان آویسا
10 مرداد 91 9:00
مامانی تا صبح نخوابیدی ولی روزش حسابی جبران کردیا
مامان زینب خانم
10 مرداد 91 9:33
سلام خانمی زیمب خانمی من هم 2 روزی هست شبا بد میخوابه که راهشو فهمیدم حمومش کردم بعد بدنشو با روغن کنجد چرب کردم و حسابی قنداقش کردم تاصببح تخت تخت خوابید فقط سحر پاشد و شیرشو خورد و دوباره آروم خوابید بهیدسرما گرمایه بچه دستت بیاد. اینروزا اینقدر خودش خستگی و مشغولیت داره که تو نباید به این چیزا اهمیت بدی از همسرت بخواه که شرایطی رو واست مهیا کنه تا دیگران اجازه ندن که هر طوری میخوان رفتار کنن. اینروزا پریناز خانم به آرامش بیشتری نیاز داره باید قویتر از این حرفا باشی مامان پریناز جونی 1 ماهگی دخترای نازمون هم مبارک
نایسل خانم
10 مرداد 91 16:38
عزیز دلممم الهی بمیرممم غصه نخور