پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

اولین حموم پرینازی توسط مامان

1391/6/6 19:17
نویسنده : مامان دخملی
771 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

صبح مامانی زنگ زد که بیا پریناز و حموم کنم که گفتم نه نمیام

بابایی دیشب شیفت بود و منم براش ناهار درست کردم .اومد ناهار خوردیم گفت این بچه رو کسی نیومد ببره حموم گفتم نه بیا خودمون ببریمش

خلاصه

من رفتم و بعد بابایی شما رو اورد همش میخندیدی منم شستمت آخ که چه مزه ای داره

انقدر قربون صدقت رفتم که بابایی گفت ای بابا بسه دیگه

از حموم اومدی شیر خوردی و خوابیدی عین یه عروسک ناز

مامان فدات بشه

خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 19:42
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان آویسا
7 شهریور 91 14:39
عزیزم خوش به حالت خیلی حال داد من مامانم هنوز اجازه نمی ده خودم اینکارو بکنم خودم هم می ترسم ولی خیلی دوست دارم بزار بزرگتر بشه
مامان یاسمین زهرا
10 شهریور 91 2:33
آخی نازی.چقدر روزهای قشنگی در انتظارتونه