پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

خودم درست کردممممممممممممممممممممممممممم

1391/9/18 3:09
نویسنده : مامان دخملی
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

مامانی این قالب و خودم برات درست کردم میخواستم با عکس خودت درست کنم ولی چون دارم روی عکسات کار میکنم فعلا نشد تا تموم کنم زودی قالب جدید و میزارممممممممممممممممممممممم

با بابایی رفتیم شام بیرون تا خواستیم غذا بخوریم شما بیدار شدی ولی بابایی گفت من میگیرمش منم راحت شام خوردم شما هم هی به من نگاه میکردی

بعد از شام هم رفتیم هفت حوض برای بابایی یه عینک آفتابی خریدیم گفت بیا برای شما هم بگیرم که من گفتم الان نمیخواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

شما همش با این رقص نورایی که دم مغازه ها بود حرف میزدی و میخندیدی .

بابایی برات یه سی دی گرفت وای چه آهنگای قشنگی توش هست . 

بابایی گفت این آهنگ تولدشو برای تولد پریناز بزاریم منم گفتم چشممممممممممممممممممممممممممممم

دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میرزا کوچک خان
20 آذر 91 17:16
ای ول به مامانی هنرمند1 چه قالب قشنگی! انشاالله همیشه خوش باشید...
مامان سارا
21 آذر 91 17:33
پریسا جونم چقدر هنرمندی کلی کیف کردم.من که هیچی بلد نیستم بیچاره ساراخوشبحال پرناز خانم.گل دختر خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وقت کردی به ما سر بزن بابا دلمون تنگ شده بوووووووووووسسسسسسسسسسس
مامانی آوینا
26 آذر 91 1:23
وبلاگ خیلی قشنگیه.آفرین مامانی .خسته نباشی میشه سایز پیجه وبلاگو بهم بگی .ممنون میشماگه یه سر بهم بزنی و یه ذره راهنماییم کنی خیلی خوب میشه