پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بدو بدو

1391/9/22 2:55
نویسنده : مامان دخملی
370 بازدید
اشتراک گذاری

خسته نشدی مامان ؟؟؟؟؟ من پستونک نمیخورم حالا گریه نکن میخورم

من کجا بخوابمممممممممممممممممممممممممممممممممممم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای جانمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

خوب دیگه برم یه کم عکس عروسی مامانم و ببینم

ای جونم بابام و ببین (تا گفتم پریناز بابا حسین سریع آلبوم و اینجوری گرفت سمت لباش )

بسه دیگه خسته شدم

فدات بشه مامانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سحر
23 آذر 91 0:09
برای پریناز گلم
مامان محدثه
24 آذر 91 1:30
قربونت برم خاله جون شبیه محدثه پستونک و دوست نداری
مامانی آوینا
26 آذر 91 1:20
کوچولوی بامزه مامانی سعی کن حتما" به پستونک عادتش بدی.آوینای من پستونک نیمخوره. واسه همین شبهاخیلی سختمهاخه همش شیر میخوره
مامان زینب خانم
27 آذر 91 10:06
سلام . ماشالله به پریناز خانمی خیلی ناز و خوردنی شده .