پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

مامان فدات بشه

1391/11/17 1:19
نویسنده : مامان دخملی
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگمممممممممممممممممممممممم

الهی فدات بشم

امشب یه کار جدید کردی من حموم بودم و شما هم پیش بابایی تا من رفتم حموم با روروئک  اومدی دم حموم و

خلاصه

منم گربه شور کردم و اومدم بیرون چند وقتی بود هی با بابایی داشتیم بهت یاد میدادیم که بیایی بغلمون

بابایی گفت حالا بهش بگو بیا بغلم تا گفتم شما خودت و انداختی توی بغلم و بابایی هر کاری کرد دیگه نرفتی بغلش منم کلی خوش حال شدمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محدثه
18 بهمن 91 0:48
قربونت برم خاله جون
مامان نفس
18 بهمن 91 7:13
رمز id ایم رو یادم نیست واسم توی فیس ب و ک پیغام بذار اونجا رو هرروز چک میکنم راستی کامنت قبلیم چرا تایید نشده!!!
مامان آویسا
18 بهمن 91 11:43
وای که بابایی تو این لحظات چقده حرص می خورند