پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

یه شب بد

1391/11/18 14:31
نویسنده : مامان دخملی
1,798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

دیشب بابایی شیفت بود و خونه نبود شما هم عین همیشه توی روروئک بودی یه تیکه نون هم دستت بود

منم داشتم تقویمتو درست میکردم که یه دفعه دیدم داری اوق میزنی بلند شدم دیدم کبود شدی هول کرده بودم فقط انگشتم و کردم توی گلوت و سریع کجت کردم ای خدا داد میزدم تو هنوز کبود بودی و من در خونه رو باز کردم که برم در خونه همسایمون که دیدم شما گریه کردی و بعد زودی بهت آب دادم و شما شروع کردی به خندیدن

الهی مامان قربون اون خنده هات بشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مارال فرفری
19 بهمن 91 12:30
سلام اخی الهی .خدا خیلی رحم کرد مامانی .
ثمین
19 بهمن 91 16:25
سلام گلم این آدرسشه: http://dewall.blogfa.com/ البته توی همون پست هم لینکش هست همون قسمتی که هایلایت زرد کردم فقط لطف میکنید وقتی رفتید اونجا بگید که از دنیای نفیس اومدین ممنون میشم
مامان محمد طاها
19 بهمن 91 17:15
خداروشکر بخیر گذشته!نی نی رو ازطرف من ببوسش
مامان ثمین
20 بهمن 91 2:50
سلام عزیزم خداحفظش کنه خیلی نازه به ماهم سربزنیدخوشحال میشم نی نی جونم خدا همیشه مراقبه شما فرشته کوچولوها هست
مامان بنیتا
20 بهمن 91 22:36
وای خدا رو شکر بخیر گذشته دلم ریخت آخه بنیتا هم کوچیک بود شیر پرید گلوش اینجوری شده بود مامانی مواظب عسلم باش
مامان ثمین
20 بهمن 91 23:31
سلام مرسی به ماسرزدین بازم بیاین خوشحال میشیم
مامان آویسا
21 بهمن 91 12:15
الهییییییییی عزیزم خیلی ترسیدی تنهایی حتما خدارو شکر که چیزی نشد آویسا هم خیلی دوست داره نون بخوره من هم هی دنبالش باید باشم که نونه نیوفته گلوش
پاینده
22 بهمن 91 22:34
سلام دوست خوبم دختر خوشگلی داری خدا ببخشه مرسی که وبلاگم سرزدی جوابتون را در قسمت نظرخواهی وبلاگ گذاشتم لطفا بازبین فرماییدمتشکرم
حامی
23 بهمن 91 22:11
از پل نامردان عبور نکن ، بگذار آب تو را ببرد از ترس شیر به روباه پناه نبر ، بگذار شیر تو را بخورد ببر باش و درنده ، ولی از کنار آهوی آرمیده به آرامی بگذر کوروش بزرگ
مامان نفس
26 بهمن 91 11:00
وای نفسم حبس شد تا گفتی کبود شده دخملی مامانی مراقب دخملمون بیشترتر باش مااااچ مااااچ کوچولوی نازم