پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

به پست متفاوت

1392/6/29 4:10
نویسنده : مامان دخملی
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

الهی فدات بشم شیرین زبونممممممممممممممممممممممممممممممم

هزار ماشاله خیلی بامزه شدی انقدر که فقط یه مادر میتونه حس منو درک کنه !!!!!

خوشگل مامان امروز چهارمین سالگرد ازدواج من و بابایی بود درست ٤ سال پیش من و بابایی یه همچین شبی عقد کرده بودیممممممممممممممممممممم

 من نمیخوام کسی جز تو پر شه عطرش توی خونه
نمیخوام هیشکی بجز من تویقلبتو بمونه

پریناز من واقعا عاشق بابایی هستم خیلی خیلی مهربونه درسته یه وقتا از دستش ناراحت میشم اونم همش تقصیر خودمه بیش از حد حساس هستم

الهی همیشه سایه بابایی بالای سر ما باشه

الان یه بغضی توی گلومه که هر آن ممکنه بترکه

اول گفتم بزار این پست و رمز دارش کنم ولی بعد پشیمون شدم

وای خدایا من چقدر به این بابایی شک داشتممممممممممممممم چقدر رنجوندمش یعنی من و بخشیده یعنی بهم حق داده ؟؟؟؟؟ امیدوارم که این طوری باشه

امروز خیلی روز قشنگی بود (به همین زودی عکس میزارمممممممممممم)

وقتی بابایی اومد خواستگاری (آخه من با بابایی دوست نبودم یعنی اصلا نمیدونستم کی هست ) خیلی تنها بودم همش دنبال یه تکیه گاه عین کوه بودممممممممممممم وقتی دیدیم این همون تکیه گاه هست از انتخابم خیلی خوشحال شدم و واسه خوشبختیمون خیلی دعا کردممممممممممممممممممممم

الان دلم میخواد برم یه جا داد بزنم و از خدا تشکر کنم

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مرسی به خاطر وجود حسین و پریناز

خدا جونم میگن با دل شکسته وقتی خدا رو صدا کنی زودتر جواب میده آره دلم شکسته اشکام امون نمیدن آخه میخوام بهت التماس کنمممممممممممممممممممممممممممممم

خدایا من و حسین بزرگ شدن پریناز و ببینیم مدرسه رفتنش و دانشگاه رفتن و عروس شدنشو دوست ندارم پریناز حسرت من یا باباش و بخوره

الهی همیشه حسین سالم باشه الهی

بابایی بخدا عاشقتم اگه یه روز نبینمت میمیرممممممممممممممممممممممم

 

وقتی نگاه میکنم به ماه توی آسمون
فکر میکنی چی میبینم بجز تو و گذشتمون؟
تموم این ثانیه ها فقط به تو فکر میکنم
لحظه به لحظه بی صدا فقط به تو فکر میکنم
شبونه شونه های من وقتی میشن بی تکیه گاه
فقط تورو ازم میخوان با التماس این نگاه
کی میتونه بهم بگه چیه جواب گریه هام؟

وقتی دلم میگیره باز از روزگار تورو میخوام

همش به تو فکر میکنم، تو که همیشه تو دلم
هستی و هیچوقت نمیری، هرچی که هست عاشقتم

هرجوری شه نمیذارم عشقتو از من بگیری
توی تموم لحظه ها بی اختیار و بی قرار
اون که تورو میخواد منم

تورو از دست بدم چیزی نمیمونه برام

مگه جز تو چیزیم هست که از دنیا بخوام؟
نمیتونم ببینم یه نفس از تو جدام

دارم اقرار میکنم بی تو بمونم میمیرم

ترسی ندارم که بگم نفس از تو میگیرم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان یسنا
29 شهریور 92 13:58
سالگردتون مبارک عزیزم. انشالله سال های سال در کنار هم و با وجود پریناز نازنین خوشبخت زندگی کنید. امیدوارم همیشه همسر و دختر گلت رو در کنارت داشته باشی. انشالله عروسی گل دخملی.
مهسا مامان نورا
31 شهریور 92 13:16
سالگرد ازدواجتون مبارک
ندا مامان یاسمین زهرا
1 مهر 92 2:35
خیلی خیلی مبارکه.خدا همیشه سایه شما و همسری رو بالای سر پریناز عزیز نگه داره و همیشه شاد و سلامت باشید انشاا...
میرزا کوچک خان
7 مهر 92 18:40
عزیزم. مبارک باشه. انشاالله سالم و خوشبخت کنار هم باشید... نی نی نازت و ببوس! خاله خصوصیت و چک کنی!