پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

تولد ارشیای نازم

1391/9/11 3:17
نویسنده : مامان دخملی
756 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

3 سال پیش 10 آذر 88 ارشیای نازم بدنیا اومد . امروز هم تولدش بود ما نمیتونیم ببینیمش

من عاشق خودشو و خواهرش پرنیا هستم

عزایزای زن دایی من هم مثل شما مامانم تنهام گذاشت و رفت پیش خدا پس من خیلی خوب شما رو درک میکنم

تو رو خدا دعا کنین بابای پرنیا و ارشیا از خر شیطون بیاد پایین و بزاره ما این بچه ها رو ببینیم

وای نمیتونم بنویسم دستام میلرزه از بس اشک ریختم چشامم میسوزه

(دعا کنین سرما خوردم پریناز زبونم لال دوباره سرما نخوره البته یه آمپول پنادور زدم بهترم ولی باز خوب خوب نشدم )

به هر حال

عزیزم تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آویسا
11 آذر 91 11:04
پنچ ماهگیت مبارک عسلک تولد آرشام جان هم مبارک ان شاالله بتونید زود زود ببنیش
نی نی های 91 ای
14 آذر 91 16:19
پریناز جون به جمع نی نی های 91 ای خوش اومدی. لینک ادرسمون رو تو بوت قرار بده تا بقیه هم مطلع بشن و بیان ادرس بگذارن و تعدادمون زیاد بشه نی نی 91 ای =http://ninihay90-91ha.niniweblog.com