پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بازم دکتر حمیدیی

1391/9/17 0:26
نویسنده : مامان دخملی
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

خوب ببخشید دیر آپ میکنم

١٣آذر رفتیم برای چکاپ ماهانه . قرار بود بریم پیش همون دکتری که سامیار (پسر خاله میترا ) میرفت بریم که بابایی گفت نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه باید بریم دکتر حمیدی منم گفتم باشه بریممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خلاصه

ساعت ٦ رفتیم ٩.٣٠ نوبتمون شد تا دکتر و دیدی گریه کردی ولی بعدش خندیدی از اونجای هم که دکتر حمیدی خیلی خیلی مهربون هست (الکی عین ....... میمونه ولی دستش خیلی خیلی سبک هست ) به شما گفت چه دختری بامزه ای هست این پریناز خانمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم گفتم چند بار بهش لاآب برنج دادم گفت خاصیت نداشته که دادی حداقل فرنی یا حریره میدادی گفتم میتونم بدم گفت بله بهش بده ولی از روزی یه قاشق شروع کن گفتم دکتر وزنش کم نشده که یه نگاهی بهم کرد و گفت خانمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم کی میگه وزنش کم شده هان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ترسیدم چیزی نگفتم بعد بابایی گفت آقای دکتر این خانم من فقط از شما میترسه .

خدا رو شکر همه چی خوب بود وزنت هم عالی بود (میخواستم وزنت و بنویسم ولی خاله سمیرا (فسقلی- آنیسا جونم ) گفته ننویس یه وقت خدایی نکرده شما چشم میخوری ) 

به قول زن دایی قلنبه قدت هم شده ٧٠ سانت .

دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)