پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

احوالات ما

1393/2/27 2:16
نویسنده : مامان دخملی
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

بالاخره وقت شد و اومدم وبلاگتو آپ کنم

خوب خوب از این چند وقته بگم که همش تولد و این ور اون ور بودیم

12 اردیبهشت تولد ملیکا بود که مشا گرفته بودن ما هم رفتیم البته تولد عمو امیر هم بود

17 اردیبهشت تولد سالار بود که چون وسط هفته بود عمه پنجشنبه گرفته بود اونم باز مشا

یه سه هفته ایی ما پنجشنبه و جمعه رفتیم مشا خیلی خوش گذشت !!!!!

یه روز با بابایی رفتیم شهربازی امیر وقتی میخواستیم بریم شما خیلی اذیت کردی و بابایی خیلی عصبانی شد و همش سرم غر زد که آره این چرا اینجوری میکنه منم با عصبانیتی در حد انفجار گفتم پریناز همش 2 سالشه سالار چرا همش خواهرتو اذیت میکنه که 11 سالشه عصبانی

خلاصه

دیروز هم رفتیم باغ پرندگان وای چقدر قشنگ بود خیلی خوش گذشت عاشق عکسایی هستم که گرفتیم

توی پست بعدی حتما میزارم

راستی روز پدر هم به بابایی کادو وجه رایج مملکت رو دادیم البته براش یه سوپرایز حسابی دارم  ! با عکسایی که از شما و بابایی دارم میخوام یه کارت پستال درست کنم البته اگه شما بزاریقه قهه

خدا رو شکر مشکل خوابت حل شد اگه این لجبازیت هم حل بشه که دیگه همه چی عالیه

در کل این روزا باهات راحت تر کنار میام مثل قبل نیستم

بدون مامان خیلی دوست داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)