پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

23 ماهگیت مبارک

1393/3/11 0:37
نویسنده : مامان دخملی
839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

الهی فدات بشم من دختر نازم 23 ماهگیت مبارک وای اصلا باورم نمیشه ماه دیگه 2 ساله میشی

دیگه قشنگ میفهمی چی میگم و خیلی نسبت به قبل بهتر شدی

قشنگم این چند وقته دوتا جشن رفتیم یکی نامزدی پسر دختر عمه ی من و اون یکی عقد پسر داییم بود

دختر گلم تولد 2 سالگیت امسال توی ماه رمضونه و من تصمیم گرفتم قبلش بگیرم  یعنی 5 تیر به امید خدا

ببخشید یه کم درگیرم دو تا عروسی داریم 2 تا تولد از همه مهمتر اینه که زندایی 23 خرداد میره مکه

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان یاسمین زهرا
12 خرداد 93 15:30
خیلی مبارکه عزیزم.همیشه به عروسی و تولد
مامان سارا
19 خرداد 93 15:39
سلام عزیزم.ماشلله خاله جون بزرگ شدی.چقدر ناز و خانم شدی.عروسکم به دسارا هم سر بزن.مرسی.تووووووووللللددددتتتممممممممممم مبارک.
میرزاکوچک خان
8 تیر 93 21:56
عزیز دلم... همیشه شاد باشی... دلم برات تنگ شده بود... تولد دخمل گلت هم مبارکه!!!!