پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بدون عنوان

1390/12/27 13:28
نویسنده : مامان دخملی
443 بازدید
اشتراک گذاری

پیشاپیش سال نو رو به همه تبریک میگیم  امیدوارم سال خوبی رو داشته باشین

امسال هم با همه بدیا و خوبیهاش وشادی و غمش تموم شد

خیلی از اونایی که دوسشون داشتیم از پیش ما رفتن

خیلی از دوستامون که ادای دوستی میکردن ما رو تنها گذاشتن

خیلی ها ازدواج کردن و خیلی ها ........

خیلی ها خدا بهشون نی نی داد و خیلی ها ........

انقدر این خیلی ها زیاده که شاید نشه همه رو نوشت

خلاصه اینکه امسال هم تموم شد و  رفت

واسه همه آرزوی موفقیت و شادی میکنم امیدوارم هر چی از خدا میخواین خدا بهتون بده

واسه پدر و مادرای خودمون  آرزوی سلامتی میکنم واسه پدر و مادرای جدید هم همینطور

واسه عزیزای که رفتن پیش خدا هم طلب مغفرت میکنیم

واسه همه نی نی ها از خدا سلامتی میخوایم و صحیح و سالم باشن

 

ببخشید اگه ناراحت شدین

یه خواهش : واسه من و دخترم و همسرم و بابام و ارشیا و پرنیا و عسلم  دعا کنید

واسه مادرم و مادربزرگم و خواهر همسری هم یه فاتحه بخونین

دوستون دارم ماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
27 اسفند 90 16:32
مرسی قربونت برم اره همشون همین طورن بی خیال من سپردم به خداااا ایشالا توام سال خوبی داشته باشی عزیز دلم راستی اونجا تو لینکان من اسمم نایسله نه ناسیل
نایسل
27 اسفند 90 21:02
اهان حالا شد