پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بدون عنوان

1390/12/29 10:22
نویسنده : مامان دخملی
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

دیروز بالاخره رفتیم بهشت زهرا دلم بدتر گرفت

رفتم دکتر مامانی تا دستگاه که نمیدونم اسمش چی هست گذاشت تا صدای قلبتو بشنوم زودی پیدات کردیم

بالاخره بیمارستانم معلوم شد میرم بیمارستان مادران

طلسم شکست رفتم آرایشگاه خنده

بابایی عباس شب اومد بهمون سر زد البته اومد عیدی داد بهمون نیشخند

خلاصه شام خوردیم بابایی عباس رفت ما هم رفتیم خرید نیشخند

هفت حوض خیلی خیلی شلوغ بود هوا خیلی سرد بود ولی من به روی خودم نیووردم

دیگه همین الان باید برم کلی کار دارم

دخترم سال نوت مبارک .

بابایی عباس سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی بابای مهربونم

ارشیا عزیزم و پرنیا قشنگ سال نو شما هم مبارک دوستون دارم ماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
29 اسفند 90 11:00
امیدوارم دخمل خوشگلتون به سلامتی به دنیا بیاد و خوشبخت باشید. عید تون مبارک
نایسل
29 اسفند 90 14:10
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.

نایسل
29 اسفند 90 19:35
عزیز دلم فک میکنی اون میتونه درستش کنه هی داره خراب تر میکنه
نایسل
1 فروردین 91 0:49
عزیزز دلم
میسی

اسم نی نی نازت یادم رفته چی بود!!
پریناز؟


آره عزیزم


چرا اصلا یاهو نیستی ؟