پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بدون عنوان

1391/1/24 20:11
نویسنده : مامان دخملی
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

دخملم مامانی بدجوری حوصله اش سر میره بابایی هم هیچ کاری واسم نمیکنه عصبانی

به قول دوستم بزار دختری بدنیا بیاد همچین به پات میوفته خنده

یه روز که فرودگاهه یه روز هم آژانس وقتی هم که میاد میخوابه خواب

همش میگه بریم خونه مامانم من حوصله اونجا رو ندارم گریه

همش حرصم میدن فوضولی میکنن توی کارم کلافه میشم میرم اونجا

همش فکر خودشون هستن انگار نه انگار من ۷ ماهم شده همش میگن کی ما رو دعوت میکنی

حالا قراره یا فردا بیان یا یکشنبه البته شام نه خیلی عصبانی هستم به من که نگفتن به بابایی زنگ زدن

شیطونه میگه اومدن حالشون و بگیرم قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مائده
25 فروردین 91 11:10
عزيزم خودتو ناراحت نكن قوم شوور ديكه خودشونو نندازن چيكار كنن
نرگسی
25 فروردین 91 23:42
برات خصوصی میذارم خانومی .. ایشالله به سلامتی نی نی تو بغل بگیری ..
نرگسی
25 فروردین 91 23:54
لینکیدمت عزیزم ..
مریم مامان نخودچی
26 فروردین 91 8:25
سلام چه عجب از بس تو این وبلاگ اون وبلاگ گشتم... پیدات کردم... مرسی من لینک کردی حتما لینکت میکنم... بعد ادرس وبلاگت تو نظرات ثبت کنه...
سمیه مامان کیان
26 فروردین 91 14:18
عزیزم مرسی از این که نظرتو گفتی و از آشنایی باهات خیلی خوش حالم و اینکه گلم اصلا خودتو ناراحت نکن و بهتره که اصلا اهمیت ندی...متاسفانه این موارد همه گیر شده بی تفاوت باش عزیزم