پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

کمک

1391/1/26 11:04
نویسنده : مامان دخملی
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگی

امروز اومدم از مامانا کمک بگیرم که چیکار کنم شما وزن بگیری آخه هر دفعه که میرم سونو میگه وزنت کمه

دکتر خودم میگه اشکالی نداره ولی من دوست ندارم شما ریز باشی حداقل ۳کیلو رو باشی دیگه

۱۵ فروردین که رفتم سونو گفت ۷۳۰ گرم هستی در حالی که باید در ۲۶ هفته ۸۰۰ تا ۸۵۰ باشه

خیلی غصه میخورم

چی بخورم چی کار کنم کمکم کنین

اینم بگم دکترم گفت احتمال داره دیابت حاملگی بگیری گریه

خلاصه بگین چیکار کنم دخملم وزن بگیره

دوستون دارم همتون و       خجالتقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
26 فروردین 91 15:50
نظرمو قبلی و تایید نکن گلم من نمیدونم قربونت برم کاش میتونستم کمکت کنم ما دعواهامون خیلی زیاد شده دیگه تمومی نداره
نسترن
26 فروردین 91 17:47
سلام عزیزم مهمونات اومدن؟ زیاد نگران نباش اتفاقا بچه های ریز زودتر رشد میکنند
نایسل
28 فروردین 91 3:12
اره قربونت برم ایشالا
نسترن
28 فروردین 91 23:39
ممامانی با مهمونات چیکارکردی حالت چطوره دوست جونی خودم