پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

چه عجب بابایی

1391/2/24 21:00
نویسنده : مامان دخملی
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

بزار برات از دیشب بگم

بابایی اگه  پنجشنبه  یا جمعه سرکار باشه و پرواز کم باشه زود میاد خونه

دیروز هم ساعت ۷ اومد خونه . قبل از اینکه بیاد بهش اس دادم که دلم خیلی گرفته گفت چرا گفتم

ما فاصله خونمون تا خونه مامانت و خواهرت ۲ تا کوچه هست بعد یه سر نمیزنن به من حتما تابستون که بچه بدنیا بیاد میخوان همش اینجا باشن گفت بیا بریم اونجا به مامانم بگم

خلاصه رفتیم

بابایی رفت به مامانش گفت اونم سریع گفت آره اون روز که اومدیم خونتون پریسا نیومد به ما دست بده بعدشم میخواستیم بریم نیومد جلو در نشسته بود روی صندلی مگه زاییده بود که از جاش بلند نشده بود

منم به بابایی گفتم خوب کردم niniweblog.com  niniweblog.com niniweblog.com

خلاصه اینکه بازم جواب توی آستین داشت فقط میخوام به خودم بگه niniweblog.com niniweblog.com

به قول این آهنگه  :  من خیلی بامزه ام

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نفس طلایی
8 اردیبهشت 91 22:33
بی خیال نیان که بهتره بیان بدتر حرصت میدن بذار بعد از تولد دخملت بیان کمک
سحر
9 اردیبهشت 91 16:07
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)



مرسی
مامان سارا
10 اردیبهشت 91 11:39
سلام دوست جونی پریسا جونم.انقدر حرص نخور برای دخمل گلت ضرر داره.منم زیاد استرس دارم ولی سعی می کنم کلا بی خیال بشم و فقط به بابای نی نی و نی نیم میفکرم.برای گلو دردم رفتم دکتر امپول زدم.گفت ضرر نداره.عزیزم وزن نی نی منم تا یک ماه پیش 150 گرم نسبت به وزن طبیعی کم داشت ولی توی این ماه به 2 روز رسیده بود.نگران نباش ایشالا وزن می گیره.فقط خوب به خودت برس و تغذیه مناسبی داشته باش و از فکر و تنش به دور باش بوس دوست جونی تا بعد


دوست خوبم واسم دعا کن دخملم ضعیف نباشه
نسترن
10 اردیبهشت 91 18:06
خوشمان میاد که دسته جمعی دلمان میخواهد این مادرشوهر ها را کمی بزنیم ای که چه حالی میده
نسترن
10 اردیبهشت 91 18:08
بعد هم بیخیال عزیزم واسه من م اینطور بودند من از سرماخوردگی داشتم میمیردم ولی حتی حاضر نشدن یک زنگ بزنن من تو رو تشویق به این میکنم زیاد هم احترام نگذار چون احترام زیاد و محبت فراوان میشه وظیفه پا نشدی که نشدی اینکه دلخوری نداره خوب سنگینی یعنی اینقدر نمیفهمن تازه خودشون باید بهت بگن پانشو
نرگسی
14 اردیبهشت 91 15:12
اه اه از دست اینا ..
حمیده
17 مرداد 93 16:55
بیکاری .... نیان ..... حوصله داری به خدا.... مراقب خودت باش...