پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

تولد

1391/2/24 21:01
نویسنده : مامان دخملی
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

ببخشید دخملم این چند روزه چیزی ننوشتم

پنجشنبه که تولد دختر عمه ات بود . روز قبلش رفتم واسش کادو گرفتم

شام هم با بابایی رفتیم کندو چشمک

ساعت ١ ملیکا اومد که موهاشو درست کنم هول هولی ماکارانی درست کردم

بعد هم موهاشو درست کردم شما هی لگد میزدی کلی خندیدم

ساعت ٦ رفتم تولد . شام هم الویه و زرشک پلو (از بیرون) بود

جمعه شام هم کله پاچه خوردیم قهقهه

شنبه هم نمیدونم چی شد

دیروز هم تولد عمو کوچیکت بود البته تولد پسر عمه ات هم بود که اونا پنجشنبه مشا میگیرن که ما نمیریم

خیلی خوش گذشت دخملی

تازه روز مادر هم نزدیکه گریهگریهگریه

فعلا برم حاضر بشم بابایی میخواد ببره ما رو بیرون نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
18 اردیبهشت 91 19:20
همیشه به تولدددد و خوراکی خوش به حالتتت عسیسسسس دلم خوش بشی
نایسل
18 اردیبهشت 91 19:59
قاللبت خیلی خوشمله قربونت برم
نرگسی
19 اردیبهشت 91 0:30
نایسل نمیری تو که همه جا هستی .. همیشه به خوشی ایشالله .. روز مادرررررررر
نسترن
19 اردیبهشت 91 11:27
پس در حال گشت وگذار ومهمونی بودی که مارو فراموش کردی