پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

مهمون

1391/2/24 21:02
نویسنده : مامان دخملی
751 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

امروز مهمون داشتم مامان بزرگم و زن دایی جونم اینا بودن

زن دایی کلی ایده داره واسه جشن سیسمونی

آخه میدونی به خاطر رو کم کنی میخوام جشن بگیرم

بابایی امشب شیفته شب فرودگاهه ما هم تنها .

آخ مامانی کلی تیکه به مادرشوهری انداخت گفتم الانه که مامانی پاشهniniweblog.com

من یه جاری دارم البته هنوز جاری نشده دوست با بردارشوهری مامان بزرگم گیر که چرا نمیرین خواستگاری. زن دایی جونم به مادر شوهری گفت چه عروس خوشگلی مادر شوهری جلو خوده دختره گفت من که پیداش نکردم مامانیم هم دوباره حالشو گرفتniniweblog.com

 

 خواب بودم که با صدای یه پسره بیدار شدم

آخه چون به پنجره ها توری زدیم بازه پسره رو با مواد گرفته بودن هی التماس میکرد که به جون مادرم مال من نیست منم که خانم مارپل پشت پنجره

هم دلم براش سوخت هم نه niniweblog.comدلم واسه مامانش سوخت که الان نصفه شبی منتظره پسرشه دلم به حال جوونی پسره سوخت ولی پسره بدجوری کلی بازی در میاورد پلسیه هم هی میزدش niniweblog.com

تازه رفتم توی ٣١ هفته ٤٩ روز مونده واسم دعا کنین همه چیز خوب پیش بره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان وندا
21 اردیبهشت 91 3:44
سلام عزیزم امیدوارم که این دوران و بسلامتی بگذرونیدعزیزم متن زیبایی نوشتین اگه اجازه میدید منم توی وبم بذارم آخ که همه باید از یه مشت مادر شوهر بنالیم و دلمون خون باشه
مامان الینا
21 اردیبهشت 91 7:06
سلام به به میبینم که یکی از دوستای الی جون توراهه... انشاا... به سلامتی این مدت کوتاه رو هم پشت سر بگذارید و روی ماه دخمل قشنگو همه ببینیم با اجازت لینکت می کنم
نرگسی
21 اردیبهشت 91 18:08
ایشالله ..