پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

طلسم گرما شکسته شد

1391/2/25 17:16
نویسنده : مامان دخملی
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

امروز بالاخره بابایی کولر و درست کرد داشتم خفه میشدم از گرما

تازه بابایی بعد از ٨ ماه که شما توی دل منی جارو برقی کشید بعدش گفت وای چقدر سخته جاروبرقی کشیدن گفتم حالا ببین واسه من چقدر سختهniniweblog.com

بعدا عکس کارت پستال بابایی رو میزارم که واسه روز زن بهم داد کادوشو نمیشه گذاشت نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاس
25 اردیبهشت 91 17:25
سلام مامانی.فعالیت بدنی زایمانت رو راحت تر میکنه. حتی اگه سزارین بشی. اما کار خیلی زیاد خستگی و ضعف میاره.مراقب خودت باش.
مامان نفس طلایی
25 اردیبهشت 91 22:04
یعنی کادوت چی میتونه باشه
میرزا کوچک خان
26 اردیبهشت 91 8:56
ما که چون آخر هفته اسباب کشی داریم کولر رو راه ننداختیم. با پنکه زنده ایم!!!
میرزا کوچک خان
26 اردیبهشت 91 8:57
راستی کادوت چیه؟!
مامان سارا
26 اردیبهشت 91 10:51
سلام دوست من.من اصلا حالم خوب نیست.دیگه چیزی به اومدن دخملی نمونده یه عالمه کار دارم.الانم مریض شدم خوابیدم.برام دعا کن زود زود خوب بشم بوس
خاله سمیه
28 اردیبهشت 91 0:00
سلام ...مامان بامزه ای هستی عزیزم . خوشحال میشم به وبلاگ من و کیان کوچولو هم سری بزنی عزیزم