پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بدون عنوان

1391/3/9 12:54
نویسنده : مامان دخملی
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

فردا بابا بزرگ از کربلا میاد دلم واسش تنگ شده خیلی دوسش دارم مثل بابام دوسش دارم

خوب خودتون بگین کدوم بابامه و کدوم پدرشوهری ؟خجالت(روز عقدمه ۲۹ شهریور ۸۸)

خوب دوست جونای من اون کت و شلواریه بابامه اون یکی پدرشوهرمه نیشخند

ساک بیمارستان شما رو هم جمع کردم یه سرهمی با یه زیر دکمه و شلوار و شورت و کلاه و جوراب

البته فعلا تا زن دایی بیاد

شنبه رفتیم خونه عمو سجاد (دوست بابایی ) کلی خندیدم

بعدش بابایی واسه شما یه عروسک گرفت اندازه تختت قراره بره بالای کمدت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نایسل
8 خرداد 91 17:35
اونی که عینکیه پدر شوهرت هستش اون یکی دیگه هم پدرته
نایسل
8 خرداد 91 17:38
درست بود یا نبود ؟
نسترن
8 خرداد 91 18:27
اونی که عینک داره؟
خاله نفس
8 خرداد 91 19:03
اولین باریه که بهتون سر میزنم و چه جالب که با یه سوال روبرو شدم حسّم میگه اون آقایی که عینک دارن پدرتون هستن عزیزم خوشحالم که ساک رو هم بستی و دیگه کم مونده تا فرشته کوچولوتونو بغل کنی عزیزم/ براتون همه ی شادی ها و سلامتی رو آرزو میکنم.... راستی من چیکار کنم شما از حالا تا موقعِ زایمان منو فراموش نمیکنین؟؟؟؟ خیلی خیلی خیلی التماس دعا
نایسل
8 خرداد 91 22:34
خب من خنگم چقدر حالا که خوب نگا میکنم میگما عینکیه باباتونه
نسترن
9 خرداد 91 2:14
سلااااام...ایشالا نینی به سلامتی بپره توی بغلتون فرقی نداره هردو پدرتون هستن
نفس
9 خرداد 91 7:32
سلام خانومي من مي گم اوني كه عينك نداره باباتونه مباركه ني ني كوچولو باشه عروسكش
میرزا کوچک خان
9 خرداد 91 8:15
کت شلواریه بابای شوهرته و اون بی عینکه بابای خودت. مگه نه؟!
میرزا کوچک خان
9 خرداد 91 8:15
راستی! عکس ساک بیمارستان چی شد؟؟؟
مامان الینا
9 خرداد 91 10:02
وای انشاا... به زودی روی گل نی نی رو میبینیم خیلی مراقب خودتون باشید..راستی: آقای عینکی باباست
مامان سارا
9 خرداد 91 10:13
سلام عینکیه پدر و اون یکی پدر شوهردرست گفتک دوست جونی
مامان سارا
9 خرداد 91 10:15
مبارک باشه پریناز خاله عروسک گشنگت
Mumy
9 خرداد 91 13:11
salam azizam shahri ro ke zendegi mikonamo migi kojast ya khodamo ?
مامان سارا
9 خرداد 91 13:44
مامانی تنبلی نکن برای دخملیمون زود زود پست بزار
مائده
9 خرداد 91 15:29
خيلي خوب كاري كردي كه به اين زودي ساكتو بسته چون اصلا معلوم نيست چي پيش مياد و ممكنه غافلگير بشي.ايشالا كه سر موقع اش بياد به سلامتي
نایسل
9 خرداد 91 15:56
من که درست گفته بودم هااااااااااااااااا پریسا؟
نایسل
9 خرداد 91 15:56
سمیرا
9 خرداد 91 17:54
گلم آنیسا تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داری میشه بری تو این صفخه و بهش رای بدی ؟ http://noruz1391.niniweblog.com/post811.php باید تو قسمت نظرات بنویس آنیسا کوشولو 2
مامان سارا
9 خرداد 91 18:51
پریسا جونی سلامک.بابا کجایی دلمون تنگیده.توی نی نی گپ که چت کردیم خیلی خوب بود.فقط یه کم دیر بود و همسری اومده بود از خستگی غش کرده بود.بازم خواستی بری یه کم قبل تر بهم خبر بده منم بیام
نسترن
9 خرداد 91 21:28
کاملا مشخصه کت شلواری بابات هست با عکس کنار صفحه خودت نگاه کن چقدر شبیه پدرت هستی