پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بابا بزرگ اومد

1391/3/10 0:44
نویسنده : مامان دخملی
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

امروز بابا بزرگ اومد البته ساعت ۹ شب رسید

بابایی سر کار بود من رفتم شیرینی فروشی یه جعبه شیرینی گرفتیم همه رو هم دق دادیم خنده

بابایی کارش زود تموم شد اومد ماچ

وای این سهیل احمق سگ خریده بود از این گرگیا تازه خاک برسر کوچولو بود

من نشسته بودم بقیه هم داشتنniniweblog.com که یه دفعه این سگ کثافت اومد بالا چنان جیغی کشیدم

دیگه بابایی اومد بعد هم بابا بزرگی اومد با مترو آخ

خلاصه برای شما یه پیراهن برای من یه قندون برای بابایی هم نظرقربونی که من گذاشتم توی وسایل شما نیشخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

Mumy
10 خرداد 91 12:38
نه عزیزم منظورم این نبود پرسیده بودی کجایی گفتم شهرمو میگی یا خودم
مامان سارا
10 خرداد 91 12:53
چشمت روشن عزیزم.راستی نگفتی کدوم پدرته کدوم پدر شوهرت.عزیزم بیا به ما هم سر بزن و شادمون کن.اخه من و سارا برای پریسا جون و پریناز جون دلمون تنگ میشه
خاله نفس
10 خرداد 91 14:20
چشمو دلتون روشن تا باشه ازین سفرا ایشالا بزودی با نی نی و آقای پدر شمام مشرف بشیدو واسه ما دعا کنین خصوصی دارینا
مامان سارا
10 خرداد 91 14:27
عزیزم به سلامتی و شادی.ایشالا همیشه خبرای خوب خوب باشه دوست جونی پریناز گلم رو اذیت نکنی.
نایسل
10 خرداد 91 17:17
آخی عزیز دلمممم مبارکک باشه آخی ببمیرم ترسیدی
نایسل
10 خرداد 91 17:28
بش فکر نکن دیگه نی نی هم میترسه
نایسل
10 خرداد 91 21:54
مامان سارا
11 خرداد 91 9:56
عزیز دلم مواظب خودت و دخمل کوچولو باش خوبم استراحت کن کارا رو به خاطر اول خودت و بعد پریناز تعطیل کن تا خدایی نکرده مپل من استرس زود دنیا اومدنش رو نداشته باشی
نسترن
12 خرداد 91 8:57
چشمت روشن پس بابابزرگ پریناز خانم اومدن راستی دخمل ما چطوره؟