پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بدون عنوان

1391/3/13 18:36
نویسنده : مامان دخملی
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

دیروز با بابایی کلی کار کردیم . بعدشم رفتیم بیمارستان مادارن و ببینیم خیلی کوچیک بود

جالب بود اتاق عمومیش همراه قبول نمیکرد تا بهم گفتن زدم زیر گریه گریه

بابایی هم گفت گریه نکن واست اتاق خصوصی میگیرم قلب

خلاصه بعدش رفتیم ناهار  خوردیم بعدش من رفتم خونه مامانی بابایی هم رفت آژانس

میخواستیم بریم فشم همگی که نشد

همه رفتن خونه هاشون .

راستی زن دایی کلی لباس واسه شما بافته در ضمن سیسمونی شما هم کامل شد نیشخند

دیگه همین دخمل کوچولوی من

27 روز دیگه شما توی بغلمونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نفس
13 خرداد 91 19:17
سلام خانومي من هم يه بيمارستان خصوصي خوب در نظر دارم ولي مشكل اونجا هم همينه حتي اگه مامانو مرخص كنند ولي بچه رو به دلايلي نه مامانش نميتونه پيش بچه باشه خيلي بده ان شاالله به سلامتي اين 27 روز هم بگزره
مامان سارا
14 خرداد 91 1:46
سلام دوستم.ببخشید نبودم.امشب خونه عمه سارا بودیم شام.الان اومدیم خونهانشالا که این 27 روزم به خوبی و خوشی سپری میشه گلم.لباسای پریناز جونم هم مبارک.دست زندایی درد نکنه
مامان فاطمه حسنا
14 خرداد 91 3:58
سلام. إن شاء الله به سلامتی. بیمارستان مادران بیمارستان خوبیه. من که راضی بودم. البته پزشک هم خیلی مهمه. از صمیم قلب امیدوارم هردوتون سالم و شاد باشید؛ البته هر سه تون
مامان سارا
14 خرداد 91 11:28
سلام عزیز دلم من کلی افسرده شدم نبودم تا با هم صحبت کنیم.پریسا جونم مواظب خودتوپریناز جونم باش
مامان محمدرضا
14 خرداد 91 18:19
سلام گلم . دوتایی خوبیم . شما چطوری؟ دخمل گلت خوبه؟ وای 27 روز . چقدر روزهای انتظار شیرینه . یادش بخیر