پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

روز پدر

1391/3/14 19:52
نویسنده : مامان دخملی
336 بازدید
اشتراک گذاری

پدر دستات برام گهواره بودن

چشات مثل چراغ خــونه من

بجزء تو از همـــه دنیا بریدم

کسی رو مثل تو عاشق ندیدم

پدرم روزت مبارک

 

پدر عزیزم زندگی کن و لبخند بزن به خاطر من که با لبخند تو زنده ام

روزت مبارک

این متن دومی رو واسه بابای مهربونم فرستادم خودم که گریه کردم حتما بابام هم گریش گرفته

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نفس
15 خرداد 91 10:33
آفرين به اين خانومي ان شاالله هميشه شاد باشيد از طرف من هم به اين بابايي مهربون تبريك بگيد.
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 13:04
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* عیدتون مبارک
تارا
15 خرداد 91 13:25
سلام تبریک ویژه به بابایی ممنون از حضور گرمتون به این نی نی هم بگین زودی بیاد دلمون آب شد!
نایسل
15 خرداد 91 14:33
عزیززز دلم ایشالا که همیشه بخندی دیگه گریه نکنی منم روز گدر رو به پدرت و همسرت و پدر شوهر مهربونت تبریک میگم بوسسس مننم خوبم ممنون
مامان سارا
15 خرداد 91 14:57
سلام دوست من.ببخشید سرم خیلی شلوغه به وب سارا سر بزنی متوجه میشی.عید تون مبارک هم برای پدرتون و هم همسرتون.دوست دارم پریسا جونی
محمدمهدی
28 خرداد 91 10:28
سلام خاله من بی صبرانه منتظرم تا یکی دیگه از دوستای خوشگلم رو ببینم راستی می خواید اسم دخملتون رو چی بزارین