پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

روز مرد

1391/3/15 17:47
نویسنده : مامان دخملی
343 بازدید
اشتراک گذاری

  همسر عزیزم

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمی دانم که حس کردی سکوت مرا

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی وخواهی بود

روز مرد مبارک

وای این متن و  واسه همسری اس کردم همسری هم جواب داد :

مرسی عزیزم همسر قشنگم به خدا خیلی دوست دارم و تا آخر عمر بهت وفا دارم

البته دیشب منم تریپ لاو گذاشتمو به جای کادو همسری رو شام بردم بیرون البته غذای خوب و ما خوردیم

بعد هم رفتیم خونه بابا بزرگ (بابای بابایی) البته بهش تبریک نگفتیم ناراحت

بجاش حال مادر شوهری رو گرفتیم داشت میگفت ملیکا گفته ۲۶ روز دیگه بچه بدنیا میاد و همش پیش ما هست به کسی هم نمیدیمش گفتم کسی یعنی کی ؟ گفت منظورش نکیسا و کیمیا هست (دخمل دایی های من و میگفت ) گفتم اونی که نمیبینه ملیکا هست نه اونا

بهش میگم هر شب دخترات با شوهراشون شام نیان بجاش ۱۰ روز که شد ما مهمونی خانوادگی میگیریم که گفت نه نمیشه بهشون شام ندیم توی دلم گفتم کوفتشون بشه بیان درد کنن و برن صدقه سر پریناز و خودم و شوهرم

داشت نظر میداد واسه فامیلای من که زدم توی پرش

خلاصه

۲۵ روز دیگه پریناز توی بغلمی دخملم

البته اگه جلو نیوفته چون تاریخ طبیعی ۲۰ تیر هست سزارین دو هفته جلوتره دیگه یعنی ۶ تیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 19:24
ممنونم عزیزم ایشاله بسلامتی میاد تو بغلت جیگرم
مامان فاطمه حسنا
15 خرداد 91 21:35
سلام. خوبید؟ امیدوارم که شاد و سلامت باشید و این روزا به دل خوش زودتر بگذره. خانومی، سخت می گیری به این فامیل شوهرا ... البته اعتقاد من اینه که اینطوری آدم در واقع به خودش سخت می گیره و خودش بیشتر اذیت میشه. البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند راستی من هم با دکتر نایب هاشمی بیمارستان مادران بودم و واقعاً راضی بودم و هیچ مشکلی نداشتم. امیدوارم که به سلامتی این مرحله رو هم طی کنید و ختم به خیر بشه، به بهترین نحو، إن شاء الله
مامان مهراد
16 خرداد 91 0:38
کلکسیونی از ایده های نو
16 خرداد 91 0:40
ایشالله به زودی زود نینیتون میاد پیشتون اونم با گریه های بی وقفه هر دو تون سالم و سلامت باشید
مامان آنیسا
16 خرداد 91 10:29
عزیزم خیلی وبت جالب بیشترش و خوندم ایشالا نی نی به سلامتی بدنیا بیاد دلم رمز میخوادشاد باشی گلم به ما هم سر بزن
خاله نفس
16 خرداد 91 10:35
اول از همه روزِ پدر رو به بابایِ پریناز کوشولوم تبریک میگم ایشالا زیرِ سایش همیشه بهترین ها رو تجربه کنین دوم اینکه مامانی بیخیالِ این حرفاشو چون تمومی نداره عزیزم فقط به دخمل کوشولوت فکر کن که عشقه بخدا سوم اینکه طبیعی میخوای زایمان کنی یا سزارین آخه میخوام بدونم کِی منتظرِ دیدن عکس دخملی باشیم
میرزا کوچک خان
16 خرداد 91 11:46
غصه نخور! به قول خودت صدقه سر خودت و شوهرت و بچه ات! ایشالا به سلامتی نی نیت میادش تو بغلت....
مامان نفس طلایی
16 خرداد 91 12:52
سلام عزیزم بی خیال بابا حرص نخور ... بذار زمان بگذره ... بسپر به خدا انشالله هر چی خیره رو برات رقم می زنه
نرگسی
16 خرداد 91 17:34
ایشالله به سلامتی میاد عزیزم .. بوسسسسسسسس
نفس
16 خرداد 91 19:08
سلام گلم آره اگه همه منتظر بمونند تا مهموني خانوادگي خيلي خوبه چون اولاش هنوز مادر حوصله مهمون داري و شلوغي رو نداره اي كاش فقط در حد ديدن باشه اولاش ولي باز هم خودتو درگير اين حرفها نكن
مامان پریسا
16 خرداد 91 22:46
ایشالله به زودی نی نی نازتو بغل کنی
مامان سارا
16 خرداد 91 23:12
سلام دوست جونی خوبی؟حرص نخور عزیزم بیخیال.توکل کن به خدا .ادم هر چی به مسائل جانبی فکر کنه و سخت بگیره بدتره .سعی کن راحت با مسائل کنار بیای .هر کی هر قضیه ای رو از دید خودش میبینه.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
17 خرداد 91 1:08
مرسی خانمی از حضورت.. شما هم برو خصوصی..