پریناز پریناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نی نی قشنگممممممممممم

بازم تولد

1391/3/20 10:02
نویسنده : مامان دخملی
895 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

دیشب تولد عمو مهدی (داداش بابایی ) بود .

جات خالی مامانی خوش گذشت تا اینکه عمه زهره با بچه هاش اومد به اضافه اون سگه که اون دفعه گفتم داشتیم شام میخوردیم میلاد رفت بیرون یه دفعه گفت سگه پشته دره بعد سالار تا در و باز کرد کثافت اومد توی خونه وای من از ترس داشتم سکته میکردم اصلا نفهمیدم چه جوری از سر سفره بلند شدم وای نفسم بند اومد یه دفعه زدم زیر گریه هی میگفتم من ازش میترسم بابایی که شوکه شده بود عمه زهره بیچاره حالش بد شد هی میگفت حالت خوبه بچه تکون میخوره خدا خیلی خیلی بهم رحم کرد

خدایا نمیدونم چه طوری باید بابت دیشب شکر گزارت باشم که بلایی سرم نیومد مثل همیشه تنهام نذاشتی خدا جونم این 20 روز هم مواظبمون باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نفس
20 خرداد 91 11:45
سلام خانومي تو هم مثل من از اين جور حيوونا بدت مياد مگه نمي دونند كه تو هستي و از اين حيوون بدت مياد خوب چرا ميارنش؟
میرزا کوچک خان
20 خرداد 91 13:39
ای بابا.... تو که می دونی تو این جمعا این سگه میاد خب فعلا این طور جاها نرو. حد اقل تو این بیست روز باقی مونده.
مامان فاطمه حسنا
20 خرداد 91 18:13
سلام. خدا رو شکر اما بیشتر مراقب باشید.
نایسل
20 خرداد 91 19:06
خاک تو سرشون کنن نمیتونن جلو اون سگه رو بگیرن اه اه بیمیرم برات اینقدر ترسیدی چقدر نی نی ترسیده نی نی سارا را دیدی؟ عکسش رو گذاشتن اینقدر نازه
نایسل
20 خرداد 91 19:06
برا م دعا کن منم نی نی میخوام
نرگسی
20 خرداد 91 23:44
اااااا چرا نظر من نیست ؟؟ اکشال نداره خوووب !!